Gå til innhold

Smerter etter spinalpunsjon

Anbefalte innlegg

Doggy1365380644

Etter en spinalpunksjon for snart to år siden.Har det dukket opp en del smerter i korsryggen.Hadde spinalhodepine i 5 dager før dem tettet såret der det lakk væske.på kirurgisk avdeling mente de 5 dager var lenge å vente på tetting av spinalkanalen,da var merkene etter spinalpunksjonen blitt visket bort å dem var usikre på hvor dem skulle tette,da ble jeg spurt om jeg hviste hvor de hadde stukket,for dem hviste ikke.Nå har jeg problemer med å løfte,bøye ryggen,sitte og gå over 1 time

av gangen,bena dovner bort.Lurer på om noen har vært borti noe lignende.Eller kjenner noen som har hattproblemer med spinalpunksjon

takk til alle svar.

Hilsen desperat gutt76

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135253-smerter-etter-spinalpunsjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Jeg tok spinalprøve rett før jul og fikk etter 2 dager så store smerter at jeg måtte på sykehuset igjen. Etter MR røntgen fant de visst en liten skiveutglidning. Hadde en del vondt i ryggen et par uker og kjenner litt enda, men det er nesten borte nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...