Gå til innhold

Høyre arm er vissen ....

Gjest Hilsen sliten og trøtt 69 modell !

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen sliten og trøtt 69 modell !

Over lengre tid , ca 6 mnd , har jeg vært plaget av at høyre arm er vissen og at det prikker i hånden og helt ut i fingertuppene. Dette er særlig ille om natten.Jeg er plaget meg smerter i nakke og skuldre og finger ledd. Kan det ha en sammenheng ? Jeg er sliten av mangel på søvn på grunn av armen.

Hva kan det være ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13528-h%C3%B8yre-arm-er-vissen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til 69-modell. Dette kan være en skade eller liten skiveprolaps i nakken, såkalt "nakke-isjas". Skade i nakken vil kunne klemme på nervene som går ut i hånden. oftest vil problemet gradvis forsvinne i løpet av noen måneder. Det er viktig med riktig arbeidsstilling, særlig skal bøying av nakken unngåes. En fysioterapeut vil kunne gi riktige øvelser. Riktig nakkepute er også viktig. Noen ganger er det til hjelp med nakkekrage om natten. legen din bør undersøke nakken, armen og refleksene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...