Gå til innhold

Hvordan unngå glinsende hud?

Anbefalte innlegg

Gjest kaspara75

Hei! Jeg bruker hth krem i ansiktet hver dag siden jeg har svært tørr og ømfintlig hud. Den virker glimrende, men eneste som jeg syns er dumt er at ansiktet glinser veldig. Spesielt på nese, panne og hake.Er det noen som vet om noen typer fuktigskrem som virker antiglinsende slik at huden blir matt og fin. kanskje en jeg kan bruke oppå hth- kremen, for den er uunnværlig. Pudder og annen dekksminke vil jeg ikke bruke.Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135303-hvordan-unng%C3%A5-glinsende-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes masse ulike kremer mot "glinsende"eller blank hud. HTH som du nå bruker ser jeg ikke for meg som noen bra ansiktskrem....

Jeg har selv brukt Clinique Total Turnaround for fet hud. Det finnes mange andre produkter, bare spør i et parfymeri!

Clinique er forresten uten parfyme, og bra for sensitiv hud. Verd pengene sine!!

Gjest papirtiger

Det finnes masse ulike kremer mot "glinsende"eller blank hud. HTH som du nå bruker ser jeg ikke for meg som noen bra ansiktskrem....

Jeg har selv brukt Clinique Total Turnaround for fet hud. Det finnes mange andre produkter, bare spør i et parfymeri!

Clinique er forresten uten parfyme, og bra for sensitiv hud. Verd pengene sine!!

Sier meg enig :) Cliniques pore minimalizer er også kjempegod, og reduserer glinsende hud.

Hei, Du kan ikke unngå glinsene hud hvis du er fet i t-sonen som vi kaller det. Huden din produserer for mye fett.

Mary Kay (usa`s mest solgte hudpleie produkt) har en krem som heter "OIL MATTYFIER" den virker helt MAGISK den spiser opp det blanke på overflaten. Pudder osv er bare tull fordi det bare skjuler det glinsete belegget. Det FJERNER det ikke! Denne kremen jeg snakker om fjerner det. Det garanterer jeg deg. Mail meg hvis du vil så skal jeg sende en til deg. Jeg jobber som hudpleie konsulent og kun vi kan bestille varene.

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...