ErLeiAvDette Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Heisann! Jeg har i hele høst hatt mye problemer med magen. For detaljer, let frem mine gamle innlegg under dette kallenavnet. For å ta det i korte trekk: jeg har vært kontinuerlig kvalm gjennom hele høsten og vinteren, helt siden begynnelsen av september. Tilstanden har variert endel, men jeg har generelt sett hatt en veldig dårlig allmenntilstand, mildt sagt. Så her litt oppdatert info: jeg har kommet i prat med en barndomskamerat som har opplevd akkurat det samme som meg. Han har nå vært syk i 2 måneder nå, og han bor i Nord-Norge. Vi har alle de samme erfaringene: kvalme etter måltider, slapp, dårlig matlyst, store vekttap, osv osv. Andre fellesnevnere er at sterk alkohol i mindre mengder har fungert veldig positivt for begget to. Som han sa: "I jula tok jeg meg et lite glass akkevitt, det var omtrent som å skru av en bryter". Jeg trodde jeg var helt alene om denne tilstanden, men nå viser det seg altså at det slettes ikke bare er meg, altså. Vi har begge to vært til lege og fått tatt utallige prøver, alle har vært negative. Jeg har også tatt avføringsprøver, men heller ikke her ble det påvist noe. Kameraten min skal inn til gastroskopi om ikke så lenge, men jeg tviler på at de finner noe der heller. Dette begynner nå å bli prekært! Jeg har fortsatt ingen anelse om hva som feiler meg og kameraten min, men dette kan ikke fortsette! Hvis noen har NOEN som helst anelse om hva dette er, så vær så snill og si fra! Situasjonen er desperat! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135314-problemer-med-magen-som-har-utartet-og-ikke-vil-gi-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.