Gå til innhold

Det er ikke hjernehinnebetennelse, men hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest vondt for ofte og syk
Skrevet

Hei

Jeg har noe så uspesifisert som kroniske nakkesmerter. Det går ikke en dag uten at jeg har smerter, men de varierer fra lette til moderate til intense nakkesmerter, sist nevnte har i øyeblikket. Det som skjer er at det går noen dager uten særlig søvn på grunn av moderate nakkesmerter, deretter blir jeg så dårlig en dag at jeg får kraftigere smerter med kvalme og brekninger og oppkast hvis jeg forsøker å spise noe. etter hvert som smertene blir mer intense og kvalmen blir værre begynner jeg å få vondt i kroppen og feberen kommer, da kommer den vanligvis opp i 39 grader. slike perioder får jeg altfor ofte og jeg begynner å bli redd, særlig i dag fordi jeg er så elendig, orker ikke å gå til lege med de forbaskade kroniske nakkesmertene mine, jeg er redd, det er ensomt å ha det vondt:(

Jeg må tilføye at jeg har vært igjennom diverse alternative behandlingsformer og blitt undersøkt uten at en finner noe spesifikt.

Fortsetter under...

still5barnsmor
Skrevet

Har du prøvd kiropraktor???

selv går jeg der jevnlig men er ikke så plaget som du...

Så i "god morgen norge" et intervju med en som hadde kroniske nakke/hodesmerter pga brudd på kraniet. Han hadde stort sett vært sengeliggende i mørkt rom før behandlingen...??? verd et forsøk???

Lykke til fra

Gjest vondt for ofte
Skrevet

Har du prøvd kiropraktor???

selv går jeg der jevnlig men er ikke så plaget som du...

Så i "god morgen norge" et intervju med en som hadde kroniske nakke/hodesmerter pga brudd på kraniet. Han hadde stort sett vært sengeliggende i mørkt rom før behandlingen...??? verd et forsøk???

Lykke til fra

Takk for svar!

Ja selvsagt har jeg prøvd kiropraktor og jeg har tatt røntgen og en scanning av nakken gjennom et rør uten at de har funnet noe alvorlig, men bløtdelsskader sees ikke alltid. jeg må si jeg har vært med i flere bilulykker, men da var jeg barn/ungdom, nå er jeg over 30 og har hatt plagene i 10 år

still5barnsmor
Skrevet

Takk for svar!

Ja selvsagt har jeg prøvd kiropraktor og jeg har tatt røntgen og en scanning av nakken gjennom et rør uten at de har funnet noe alvorlig, men bløtdelsskader sees ikke alltid. jeg må si jeg har vært med i flere bilulykker, men da var jeg barn/ungdom, nå er jeg over 30 og har hatt plagene i 10 år

uffda...

Ikke meningen å forenkle problemene dine altså...

Jeg vet dessverre ikke hva du kan gjøre da jeg...sorry...skulle så gjerne hjelpe deg jeg...

Håper noen andre leser innlegget ditt og har bedre forslag

Skal tenke på deg ivertfall, det kan jeg love...

Klems fra'

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...