Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er mest aktiv på foreldre-småbarn og åpent forum. Veldig ofte ser jeg folk som etterlyser oppskrifter til alt fra kaker til sjøtunge. Jeg har både bidratt med oppskrifter, og benyttet meg av noen av dem som ligger der fra før.

Så forslaget mitt nå er: hva med å opprette et matforum der man kan utveksle oppskrifter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135467-hva-med-et-mat-oppskriftsforum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke jeg. Har ikke sjekke innom på 1000 år og en sommer.

Der er det stort sett spørsmål om hvor mange kalorier det er i et salatblad, om 500 kcal pr. døgn er for mye når man skal slanke seg og om man er feit når man er 160 cm og 45 kilo...

Annonse

Der er det stort sett spørsmål om hvor mange kalorier det er i et salatblad, om 500 kcal pr. døgn er for mye når man skal slanke seg og om man er feit når man er 160 cm og 45 kilo...

Ja, hvor mange kalorier er det da i et salatblad?

Kanskje du skal sjekke med webbis om de ønsker "matprat" i dette forumet, eller bare "Fedon-prat"? Om noen begynner, så kommer det sikkert andre til.

Jeg kunne faktisk ønske meg et forum for det du "etterspør". La oss lage et da vel...

Ja, hvor mange kalorier er det da i et salatblad?

Kanskje du skal sjekke med webbis om de ønsker "matprat" i dette forumet, eller bare "Fedon-prat"? Om noen begynner, så kommer det sikkert andre til.

Jeg kunne faktisk ønske meg et forum for det du "etterspør". La oss lage et da vel...

Jammen! Da hadde ikke jeg giddet å gå inn og se etter! For jeg interesserer meg ikke så mye for det! Men jeg snubler over mye som se rmorsomt ut når dere skriver!

Ikke gidd å oprette kokebokforum, da...

Det hadde vært supert!

Slippe å lete gjennom flere sider både på åpent og småbarn for å finne ei oppskrift/et tips man så der for en stund siden. (Ikke alltid det funker å søke)

Gidder ikke kikke innom mat/ernæring, for det er blitt mer et sånt helse/slanke-forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...