Gå til innhold

angst?????


minnimax

Anbefalte innlegg

Når jeg krangler med min veldig dominante og bestemte mann har jeg i det siste følt store ristninger i mellomgulvet. Jeg skjelver og hakker tenner og har det helt for jævli. Er dette begynnelsen på angst????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal bare forklar litt mer:

Har en mann som jeg var (ER) så utrolig gla og forelsket i. Vi var helt oppslukt i hverandre og kunne aldrig få nok. Hadde aldrig opplevd lignede. Men i dag liten stund etter at vi giftet oss er ting plutselig helt anderledes. Føler meg liten og ubetydelig av og til i hans nærvær. Tv er hans beste venn og mine argumenter i 'krangler' hører han aldrig på. Da går han heller og er stum og iskald i flere dager. Blir nervøs og usikker av dette: og går da altså rundt med dette jævla urolige mellomgulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alternativer

Skal bare forklar litt mer:

Har en mann som jeg var (ER) så utrolig gla og forelsket i. Vi var helt oppslukt i hverandre og kunne aldrig få nok. Hadde aldrig opplevd lignede. Men i dag liten stund etter at vi giftet oss er ting plutselig helt anderledes. Føler meg liten og ubetydelig av og til i hans nærvær. Tv er hans beste venn og mine argumenter i 'krangler' hører han aldrig på. Da går han heller og er stum og iskald i flere dager. Blir nervøs og usikker av dette: og går da altså rundt med dette jævla urolige mellomgulvet.

Dette kan høre ut som angst. Angst dekker ofte over andre følelser, som det virker farlig å ha direkte kontakt med. Som for eksempel sinne, skuffelse, tristhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal bare forklar litt mer:

Har en mann som jeg var (ER) så utrolig gla og forelsket i. Vi var helt oppslukt i hverandre og kunne aldrig få nok. Hadde aldrig opplevd lignede. Men i dag liten stund etter at vi giftet oss er ting plutselig helt anderledes. Føler meg liten og ubetydelig av og til i hans nærvær. Tv er hans beste venn og mine argumenter i 'krangler' hører han aldrig på. Da går han heller og er stum og iskald i flere dager. Blir nervøs og usikker av dette: og går da altså rundt med dette jævla urolige mellomgulvet.

kan det være en utrolig frykt for at forholdet skal gå i vasken,og at du skal miste ham?minner om en følelse jeg selv også har kjent i forbindelse med heftige krangler med min kjære.angst har jeg hatt i maaaange år,men jeg tror ikke du skal være redd for at du nå har fått kronisk angst eller noe sånnt.det er jo både forståelig og naturlig å kjenne en slik panikk når noen oppfører seg mot en slik din mann oppfører seg mot deg!!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...