Gå til innhold

Klumper med galle i gapet!

Anbefalte innlegg

Gjest Hva faen er dette?

I noen år har jeg vært plaget av galle. Det vil si disse hvite, illeluktene klumpene som kommer opp nå og da. Mener å huske at dette er galle som brukes til å spalte fettet, og ved overskudd så kommer disse opp. Det har imidlertid blitt litt av et problem for meg, for gallen har satt seg fast i gapet. Slik at jeg har kjent at det har sittet der, men ikke klart å få det opp. Nå nylig fikk jeg imidlertid øye på disse klumpene inne i gapet, og dette syntes jeg var underlig. På hver side av drøvvelen er det en hudlomme, og da jeg tok en q-tips kunne jeg altså pirke ut disse galleklumpene. Det var ikke bare en, men massevis, virkelig never ending. Da jeg endelig trodde det var over kunne jeg bare klemme på siden, så fortsatte det å kome. Jeg snakker om forholdsvis svære greier, på størrelse med erter. Spørsmålet mitt er: Hva i all verden ER dette? Har alle slike lommer der det lagres galle? Har aldri hørt om det før, men synes dette er både ubehagelig og merkelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135499-klumper-med-galle-i-gapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...