Gå til innhold

Psoriasis i håndflate, på tå pg hæl.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest oppgitt og fortvilet

Drikk hoppemelk. Jeg hadde psoriasis - sånn med blemmer - under føttene og inni håndflatene. Det ble helt borte da jeg begynte å drikke denne melken. www.hoppemelk.com. Lykke til!

Jeg har Pustulose, en "fettersykdom" av Psoriasis. Er det dette du også har? Hvor mye/lenge drakk du hoppemelk?

Jeg har Pustulose, en "fettersykdom" av Psoriasis. Er det dette du også har? Hvor mye/lenge drakk du hoppemelk?

Ja, det var den jeg hadde. Skikkelig ille. Etterhvert fikk jeg blødende sprekker i håndflatene og under beina, og det kom stadig nye blemmer. Prøvde alt: Kortisonsalve, UV-behandling på sykehus, drakk Udo's choise. Fant ut om hestemelken på et eller annet utenlandsk nettsted. Hestemelk er mye brukt i naturmedisinen i Tyskland. Leste at det først skulle intreffe en forverring, og at det skulle komme en merkbar forbedring i løpet av tre uker. Det stente. Jeg mener å huske at jeg drakk det i to - tre måneder før alt ble helt borte. Siden har jeg ikke hatt det, og det er tre år siden. Melken er dyr, men den er verdt det!

Gjest oppgitt, men øyner håp om bedring

Ja, det var den jeg hadde. Skikkelig ille. Etterhvert fikk jeg blødende sprekker i håndflatene og under beina, og det kom stadig nye blemmer. Prøvde alt: Kortisonsalve, UV-behandling på sykehus, drakk Udo's choise. Fant ut om hestemelken på et eller annet utenlandsk nettsted. Hestemelk er mye brukt i naturmedisinen i Tyskland. Leste at det først skulle intreffe en forverring, og at det skulle komme en merkbar forbedring i løpet av tre uker. Det stente. Jeg mener å huske at jeg drakk det i to - tre måneder før alt ble helt borte. Siden har jeg ikke hatt det, og det er tre år siden. Melken er dyr, men den er verdt det!

Takk for svar!

Hvor mye drakk du? Lurer på om det er medisinske mengder, eller snakk om flere dl om dagen...

Takk for svar!

Hvor mye drakk du? Lurer på om det er medisinske mengder, eller snakk om flere dl om dagen...

Husker ikke hvor mye jeg drakk, mener det var to desiliter tre ganger om dagen eller noe. Den jeg drakk var frysetørret, måtte røre den ut i vann. Smaker som morsmelk - og har faktisk mange av de samme egenskapene. Jeg liker ikke vanlig melk, og hadde ikke den smaken å sammenligne med, så jeg hadde ikke noen problemer med å drikke hoppemelken. Men jeg vet noen foretrekker å blande med sjokoladepulver eller vaniljesukker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...