Gå til innhold

hej


smartiz

Anbefalte innlegg

min kille bor i usa, och han vill flytta hit för att bo med mig, men han vill att jag ska acceptera att han ska ibland vara otrogen o ha sex med andra , jag mår dåligt,

har han psykiska problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke så enkelt å si at han har et psykisk problem. Dersom han vil være utro utenfor et gjensidig åpent forhold er han umoden.

Er det umulig for deg å godta dette har du følgende muligheter:

- Kreve at du selv skal være utro når du har lyst. Uansett om du ikke vil gjøre dette. Det trenger ikke han å vite. Dette er en god måte å vise at du ikke er så "underdanning" at du blir i et forhold på hans premisser.

- Avslutte forholdet. Man kan ikke "redde" noen for å dem til å forandre seg. Å avslutte forholdet vil i dette tilfellet være modent av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hva skal han leve av, når han bor med deg? Skal du forsørge han, eller forsørger han seg selv? (dele på hus/mat/telefon etc. utgifter)

2) Høres litt merkelig ut å starte et samboerskap med regelen: "Jeg kan ligge med hvem jeg vil, og det får du bare godta). Mannen ville IKKE blitt MIN samboer, det er helt klart!

3) Er han verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...