Gå til innhold

Oops, webmaster did it again!?


Gjest ragazza

Anbefalte innlegg

Øøøh... Hva var det NÅ da?! Hva i all verden var det som gjorde at tråd nummer to der jeg og haidama deltok, blir slettet på mindre enn ett døgn? *Jeg* rakk i allefall ikke å lese eller skrive noe som var mer provoserende enn noe annet her... Synes policyen her er litt underlig mht. hva som regnes som uakseptabelt og ikke - most of the time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære ragazza! Jeg har ikke lest det innlegget du viser til, men innlegg som fra vår side oppfattes som "destruktive" eller på en annen måte kan oppfattes som negative i forhold til brukerne blir som regel slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ragazza! Jeg har ikke lest det innlegget du viser til, men innlegg som fra vår side oppfattes som "destruktive" eller på en annen måte kan oppfattes som negative i forhold til brukerne blir som regel slettet.

Det vet jeg og det er jeg jo helt enig i - jeg skjønte bare ikke hvorfor akkurat disse to trådene ble fjernet..? Jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg og det er jeg jo helt enig i - jeg skjønte bare ikke hvorfor akkurat disse to trådene ble fjernet..? Jaja!

Det er bare fordi JEG har skrevet noe det!!

Alt jeg sa var at nå som kjæresten min plutselig dumpa meg, kan jeg endelig begynne å trene for å få vekk FLESKEmagen min!

Dessuten fikk jeg masse støtte og klemmer fra kjære snille "engelen".

SOM OM DET ER no galt i d!

herregud......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...