Gjest Hurra!?? Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Nå har han prøvd maaaange ganger, og det har alltid gått galt etter veldig kort tid. Nå skal han gjøre et nytt forsøk; han har fått resept på denne "røykepillen". Jeg prøvde å spørre ham om legen nevnte noe om bivirkninger el, men han sa at det ikke var noe særlig. Bivirkningene ved å røyke var verre. Jo, det er jeg sikkert enig i , men er det noen andre som vet noe om noen bivirkninger??? Eller trenger jeg ikke bekymre meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135650-han-skal-slutte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skummelt Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er MANGE som har opplevd til dels alvorlige bivirkninger av Zyban - bl.a. mannen min. Det som er fantastisk med Zyban er at den virker. Mannen min var storrøyker (ca. 30-40 om dagen i mange år), og hadde mislyktes i røykeslutt flere ganger. Med Zyban gikk det bra i 14 dager før han reagerte voldsomt allergisk på den. Han hovnet sånn opp i halsen at han måtte legges inn på sykehus (redd for pusten hans). Samtidig fikk han utslett over hele kroppen. I ettertid har han pådratt seg panikkangst (ifølge legen er det stor sannsynlighet at Zyban har skylden for dette - denne pillen fucker tross alt med den kjemiske balansen i hjernen din - i utgangspunktet ble den jo laget som et antidepressivamiddel). Den store sterke mannen min med selvtilliten liggende ute på brystkassa blir nå av og til satt helt ut av spill som et skjelvende aspeløv med panikkangst-anfall. Siste menneske i verden man ville gjette skulle bli rammet av noe sånt. Personlig kunne jeg tenke meg å gå til søksmål mot Zyban for all livskvaliteten som ble redusert her i huset. Dersom du gjør et søk på nett vil de se at det er mange rapporterete bivirkninger ute og går. Spørsmålet her er om du tar sjansen. For som sagt - den virker, men har alvorlige bivrikninger for disponerte personer. Mannen min sprakk selvsagt med røykekutten da han måtte bråslutte med zyban. Siden har vi imidlertid klart å slutte begge to - med hjelp av boka til Allan Carr - og ingen substitutter. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135650-han-skal-slutte/#findComment-842920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skummelt Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er MANGE som har opplevd til dels alvorlige bivirkninger av Zyban - bl.a. mannen min. Det som er fantastisk med Zyban er at den virker. Mannen min var storrøyker (ca. 30-40 om dagen i mange år), og hadde mislyktes i røykeslutt flere ganger. Med Zyban gikk det bra i 14 dager før han reagerte voldsomt allergisk på den. Han hovnet sånn opp i halsen at han måtte legges inn på sykehus (redd for pusten hans). Samtidig fikk han utslett over hele kroppen. I ettertid har han pådratt seg panikkangst (ifølge legen er det stor sannsynlighet at Zyban har skylden for dette - denne pillen fucker tross alt med den kjemiske balansen i hjernen din - i utgangspunktet ble den jo laget som et antidepressivamiddel). Den store sterke mannen min med selvtilliten liggende ute på brystkassa blir nå av og til satt helt ut av spill som et skjelvende aspeløv med panikkangst-anfall. Siste menneske i verden man ville gjette skulle bli rammet av noe sånt. Personlig kunne jeg tenke meg å gå til søksmål mot Zyban for all livskvaliteten som ble redusert her i huset. Dersom du gjør et søk på nett vil de se at det er mange rapporterete bivirkninger ute og går. Spørsmålet her er om du tar sjansen. For som sagt - den virker, men har alvorlige bivrikninger for disponerte personer. Mannen min sprakk selvsagt med røykekutten da han måtte bråslutte med zyban. Siden har vi imidlertid klart å slutte begge to - med hjelp av boka til Allan Carr - og ingen substitutter. Lykke til! Huff, dette var jo en tragisk urgang på noe som egentlig skulle være starten på noe bra... Jeg regner med at dette er av de heller skjeldne tilfellene, men likevel. Jeg skal sjekke ut litt mer om disse pillene før han "kaster dem i seg", så får han bedømme risikoen selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135650-han-skal-slutte/#findComment-843138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.