Gå til innhold

Fibromyalgi - hvilket forum?

Anbefalte innlegg

Gjest Fibromor

Finner ikke noe revmatismeforum, eller hvor dette syndromet skulle plasseres.

Så jeg spør her da:

Dere som har fibromyalgi, hvor vanlig er det at alle plagene går ut over sexlivet?

Etter at jeg har blitt tiltagende sliten, sår, støl, verkete og søvnforstyrret, så er sex veldig lite fristende faktisk. Dessverre.

Slikt snakkes ikke om i fibroforeningen, så jeg får spørre her da.

Ville jo følte meg litt bedre om det ikke bare var meg! Felles skjebne osv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135710-fibromyalgi-hvilket-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Ikke hør på ddv. Det er kanskje ikke lett å begjære en som klager over smerter. Men jeg går, automatisk, ut fra at du ikke gjør det. Noe som er en av grunnene til at du har det, tenker jeg.

Når man har en sykdom, egentlig uansett hvilken, er sex ett problem. Dersom partneren er glad i en, så er ikke dette det viktigste. En gir nærhet og trygghet og kanskje litt kos når en er opplagt. En tar letter kanskje litt av byrdene for den som er syk. Det er mange måter å ha sex på og alle er ikke like krevende.

En ting er sikkert du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er for trøtt og har for vondt, så lenge du ikke bruker det som en unnskyldning for ikke å ha sex.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...