Gå til innhold

Det er så godt

Anbefalte innlegg

Gjest gamlebarbie

å se at ting går fremover. At selv om det kan være grusomt den ene dagen, er det litt bedre den neste.

Jeg er stolt over dere, som har klart å komme dere fremover. Jeg er stolt av dere som nettopp er kommet hit, og som har tatt steget fremover.

Jeg er stolt over at DOL i det hele tatt startet. Jeg er stolt over de som sitter her og passer på. Jeg er stolt over......og savner.....Christian Anker, som var en primus motor her dengang da.

Men mest av alt er jeg stolt over at vi lever, og at vi går sommeren trygt i møte.:-)

Og du som leser dette, vær stolt av deg selv. Vær stolt fordi du er her. Vær stolt fordi du har tatt tak i ditt eget liv. Vær stolt over at du ser den rosen inni deg som prøver å vokse. Vær stolt fordi du er til.:-)

Ha en herlig søndag, og nyt dagene frem til sommeren, som skal nytes fullstendig.;-)

Tenk da, sol, varme, deilige late dager på strand eller ved basseng. Iskalde drinker med paraply. Deilig grillmat.Å bli brun og fin. Å se barna springe rundt, halvnakne og kjempeglade fordi de slipper å ha på seg store dresser og tunge sko.

Å gå barbent i nyslått gress.

Å se sommerfuglene fly rundt.

Ja, og så har vi det negative da...: vepser, mygg, knott, huggorm, fluer,...........;-)

Men ikke tenk på det. Bare kos deg. bare noen måneder igjen...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135738-det-er-s%C3%A5-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Klem fra til deg Barbie fra Abrigal.Godt å se noen "gamle kjente" her inne.

Jeg har også komt meg langt, synes jeg. Selv om det av og til blir litt sprøtt. Men jeg vet å takle det når det kommer. Tørr å sette foten ned og si stopp.

Go'klem fra

Kjempeflott abrigal..:-)

Stå på krava, og vit at du er den eneste som er du..:-)

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135738-det-er-s%C3%A5-godt/#findComment-846685
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...