Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter mange smertefulle år har eg fått diagnosen Sekundær Sjøgren, basert på blodprøve. Ingen andre såkalla obligate funn. Eg et Plaquenil på 3.månaden.Har prøvt å formidle til revmatologen at eg har noko eg kallar "anfalla mine" som lite rimar med revmatisme, men han er ein standhaftig mann som kryssar i rubrikkane sine og takkar Sjøgren-pasienten for i dag. "Anfalla" har uvikla seg frå raske ilingar/stikk til hyppige og langvarige periodar der eg er sett heilt ut av funksjon. Det kan starte med rykking under venstre skulderblad og fram i ribbeina, spreier seg fort med sterke sprengande smerter opp i kragebein og nakke,fram på halsen, opp i hovudet anten halvsidig eller som sterkt trykk i tinningane, ut i armane og hendene, ned i føtene på same måten;prikking, varmeilingar og rykningar kor det skal vere i kroppen. Eg blir "svimmel i nakken", får koordineringsproblem, blir stiv i kroppen og går stakato (til vanleg er eg såkalla hypermobil). Det stå på ein halv dag eller to. heile Det kan komme når som helst; ståande, gåande, sittande, i arbeids- eller fritidssamanheng.

Har saktens tenkt på om det kan vere angstanfall, men det er eg ganske sikker på det ikkje er. Bør ein her tenkje meir nevrologisk enn revmatologisk eller i heilt andre baner? I alle fall er det ikkje til å leve med. Eg har passert 50, me hadde ikkje tenkt å gje meg nett enno.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135799-revmatisme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! har også sjøgrens og det du sier her er nok slik vi har det:o( jeg har osgå uforståelige smerter som kommer og går og de flytter seg rundt i kroppen. har også spekulert noen ganger på om at det kan være angst, men det er no jaggu ikke rart om man kan bli litt små nervøs med de smertene og usikkerheten rundt sykdomen. jeg er en dame på 40 år har hatt sjøgrens i snart 3 år. det er lite hjelp og forståels og få både fra leger og trygdevesnet. håper vi med sjøgrens snart vil få lik annerkjennelse og forståels som de med bectrew for eksempel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135799-revmatisme/#findComment-844418
Del på andre sider

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Synes det er rimelig at du får en ny grundig vurdering, en nevrolog er å anbefale. Prøv å legg nøye merke til hvor smertene stråler ut. Kanskje bør det taes et bilde av hjernen også. Det er likeledes viktig at man utelukker at nerven til smerteområdene ligger i klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135799-revmatisme/#findComment-849644
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...