Gå til innhold

Til dere som bruker/har brukt Lamictal


Gjest uten signatur

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur

Kan dere si noe om hvordan medisinen har virket på dere (positivt og negativt)? Har noen av dere fått bivirkninger som har gjort at dere måtte slutte på den? Hvordan trappet dere opp medisinen?

Er det noen som har hatt god virkning av Lamictal mot borderline pers. forstyrrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg har fått diagnosen bipolar og har gått på lamictal i ca. 6 måneder. Jeg synes medisinen har virket bra på meg. Jeg har enda ikke fått testen den skikkelig ut. Jeg går nemlig også på cipramil. Skal slutte med cipramil nå i mars og se om lamictal er nok for meg. Jeg har mine verste depresjoner i mars-april som en reaksjon på vinteren. Men jeg har merket bedring i mine hypre perioder. Jeg er litt roligere, når ikke de samme høydene liksom.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung jente-76

får lamictal mot bipolar lidelse. har verken virkning eller bivirkninger.

Jeg har brukt Lamictal i snart 1år.. følte først ingen særlig virkning da jeg brukte 200mg, men har nå gått opp til 400mg nå og føler at det hjelper.. samtidig økt cipralex til 20mg så det kan jo også være kombinasjonen her som hjelper.. har diagnose borderliner/bipolar2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...