Gjest for@tvila Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Jeg sliter så mye med negative tanker.Jeg er så sliten av de "mørke skyene på himmelen". De er der om dagen,og om kveldene har jeg vondt for å sovne.Kan godt våkne opp midt på natta og bli liggende å tenke "mørke skyer". "Skyene" dreier seg som regel at jeg blir forlatt av mannen,at han er utro,at jeg ikke er bra nok for han osv. Som du skjønner,så har jeg blitt utsatt for et ganske stort sår når det gjelder utroskap og flere andre tillitsbrudd.Har tilgitt mannen min for dette.Det er lenge siden dette skjedde,men jeg sliter ennå med dette. Vi har det veldig bra sammen nå,utenom at JEG ikke har det så bra i hodet mitt med alle negative tanker. Jeg har prøvd psykolog(gruppeterapi),hømopat og en god del "tenk-deg-glad"-kurs. Men jeg ligger i en mental hengemyr som jeg ikke kommer opp av. Jeg vil så gjerne se sola på himmelen,og ikke alle de mørke skyene som jeg selv lager i hodet mitt. Hva kan jeg gjøre for å få det bedre med meg selv? Sånn at dagene blir litt lettere....? 0 Siter
Gjest musli Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hei.Vet hva du snakker om.Jeg selv har hatt det veldig mørkt i noen mnd nå..startet på medisiner for å se om det hjelper..Mine mørke skyer handler kun om å flytte hjem til mine foreldre eller vekk fra samboer som jeg har vært sammen med i 2 år selvom jeg ikke vil. tror jeg ikke føler nok for han osv,selvom jeg vil vere sammen med han og vi har det så bra sammen.De negative tankene handler kun om dette og driver meg til vanvidd. Prøvd å vere vekke fra han,men klarte det ikke.. Jeg har tidligere hatt angst og alt det der. Har det enda..Hilsen meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.