Gå til innhold

Det er litt tomt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Maar! Forstår at det må være både tomt og rart. Og det er leit at de ikke tror på deg. Men du har ihvertfall blitt trodd av fylkesmannen og av oss her inne og sikkert flere også selv om det sikkert er en mager trøst akkurat nå. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Håper du har et støtteapparat rundt deg akkurat nå. Jeg tenker ihvertfall på deg og sender deg en styrkeklem. Prøv å løfte hodet selv om det ikke er lett og si til deg selv at det ikke er du som har gjort noe galt. Dette klarer du, du er sterk! Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135875-det-er-litt-tomt/#findComment-845166
Del på andre sider

hei

Du har vært sterk som har klart å bryte med familien.

Og det krever en god porsjon pågangsmot for å klar å komme deg videre.

Det er nå viktig at du begynner å engasjere deg for å få et bredere nettverk, for det vil du trenge før eller siden.

Har du en drøm eller er det noe du kunne tenke deg å gjøre?

Så gå for det nå og ikke vent.

For tenk på alle høytider, blir du da sittende alene?

Og er du ikke i kontakt med familien idet heletatt?

Kan ikke forstå hvorfor du ikke blir trodd. Nå vet jeg ikke mer enn det du har fortalt, men har vanskelig å forstå at noen skal lyge om noe så alvorlig.

Vist det er skjedd med en i familien, så er det vel kanskje det som er problemet, det er vel for tøft å innse at det kanskje er en av sine egne dette dreier seg om.

Du virker som om du er har styrke og det er en god egenskap. Fortsett med det, og gi aldri opp.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135875-det-er-litt-tomt/#findComment-848161
Del på andre sider

Hei Maar, jeg føler med deg, har vært der...Det stod mellom min familie og min psykiske helse, jeg valgte meg selv og kuttet ut familien.Det er tøft, men sår gror..Man kan ikke velge sine slektninger men man kan velge sine venner og sin "nye familie", har dere kanskje noen selvhjelpsgruppe der du bor, og hvis ikke, hvorfor ikke være med på å starte opp en??? En av 3 har vært utsatt for noe, og mange klarer aldri å sette ord på det...Lykke til og stoor klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135875-det-er-litt-tomt/#findComment-848959
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...