camilla1234 Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Hei! Noen som vet om en kan få støtte til ferietur? Tanten min (som er funkshem.) skal på sommerferie med søsteren sin og trenger sårt penger til denne turen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Det er jo mulig å søke om legat da. I Oslo er søknadsfristen i slutten av februar. Ellers er det vel mulig å søke på sosialkontoret men vet ikke hvordan det stiller seg uten barn. 0 Siter
camilla1234 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Det er jo mulig å søke om legat da. I Oslo er søknadsfristen i slutten av februar. Ellers er det vel mulig å søke på sosialkontoret men vet ikke hvordan det stiller seg uten barn. Hun har ikke barn. Disse legatene en kan søke om, hvor finner en de? Takk for svar 0 Siter
tiliti Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hun har ikke barn. Disse legatene en kan søke om, hvor finner en de? Takk for svar Legathåndboken. Kan kjøpes i bokhandelen eller du kan se i den hos aetat/trygdekontor/sosialkontor. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hun har ikke barn. Disse legatene en kan søke om, hvor finner en de? Takk for svar I avisen, i legathåndboka eller spør på biblioteket. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Kanskje også Civitan, Lions eller tilsvarende andre organisasjoner har ferie-fond for funksjonshemmede der de bor? Er usikker på dette, men mener å huske at ei jeg kjenner (som er funksjonshemmet) fikk støtte til ferie fra en slik organisasjon for en del år tilbake. 0 Siter
targa II Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Kommunen har post i budsjettet som er øremerket ferietilskudd for funksjonshemmede. Antaglig vil det meste være "lovet bort" til PU omsorgen, - men det skal gjelde for alle typer funksjh. Prøv! Lykke til! :-) 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hun har ikke barn. Disse legatene en kan søke om, hvor finner en de? Takk for svar http://www.legathandboken.no/ Her finner du den på nettet også. Vet ikke om den er like omfattende som vanlig bokform, men... jeg kjøpte min på www.mao.no, et par hundre kroner rimeligere enn i bokhandelen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Kommunen har post i budsjettet som er øremerket ferietilskudd for funksjonshemmede. Antaglig vil det meste være "lovet bort" til PU omsorgen, - men det skal gjelde for alle typer funksjh. Prøv! Lykke til! :-) Og hvor søker man det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.