Gå til innhold

Bukplastikk...har fett over navlen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har tatt bukplastikk som hadde fett over navlen? Har vært å snakket med en kirurg og han ville prøvd å gå litt ned i vekt først. Det har jeg gjort, men har tatt av alle andre plasser enn magen:-( Han mente det var for lite "fett" til å ta fettfjerning over navlen. Visst noen har gjort dette, hvordan ble resultatet? Hører gjerne fra alle som har tatt bukplastikk, vil gjerne høre visst det noen som ikke er fornøyde!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136007-bukplastikkhar-fett-over-navlen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt bukplastikk og da fettsugde kirurgen hele området fra øverst på magen (under brystene) til nederst. Han mente at resultatet da ble best. Han fjernet veldig mye overflødig hud. Tror ikke han hadde fått fjernet så mye overflødig hud dersom han ikke "løsnet" det øverste området også.Jeg er superfornøyd med dette, fordi jeg opplevde at han med å ta det øverste området også gjorde slik at brystene mine ser mye større ut enn før fordi område under har blitt mye tynnere.

• 2 måneder senere...

Jeg har tatt bukplastikk og da fettsugde kirurgen hele området fra øverst på magen (under brystene) til nederst. Han mente at resultatet da ble best. Han fjernet veldig mye overflødig hud. Tror ikke han hadde fått fjernet så mye overflødig hud dersom han ikke "løsnet" det øverste området også.Jeg er superfornøyd med dette, fordi jeg opplevde at han med å ta det øverste området også gjorde slik at brystene mine ser mye større ut enn før fordi område under har blitt mye tynnere.

Hei.Hvor gjorde du den operasjonen og hvor mye kostet det..

Mvh

Minnija

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...