Gå til innhold

Til de som bruker/har brukt Remeron..


vidkung

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tidligere remeron bruker

Man blir mindre trøtt av dem ettervært. Men ta medisinen på kvelden så kan du sove når den er som værst også klarer du forhåpentligvis dagene bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Man blir mindre trøtt av dem ettervært. Men ta medisinen på kvelden så kan du sove når den er som værst også klarer du forhåpentligvis dagene bedre.

Jeg ble enormt trøtt, og fikk en voldsom appetitt de første dagene.

Jeg blir fremdeles trett av den, tar 15 mg smeltetablett 1 time før jeg legger meg.

Slipper dermed å ligge å gruble før jeg sovner. Derfor jeg fikk dette preparatet.

Sovner med en gang. Kan være litt tung om morgenen, siden tabletten "henger i" en stund.

Hvorfor fikk du utskrevet akkurat remeron?

Bruker du noe annet i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble enormt trøtt, og fikk en voldsom appetitt de første dagene.

Jeg blir fremdeles trett av den, tar 15 mg smeltetablett 1 time før jeg legger meg.

Slipper dermed å ligge å gruble før jeg sovner. Derfor jeg fikk dette preparatet.

Sovner med en gang. Kan være litt tung om morgenen, siden tabletten "henger i" en stund.

Hvorfor fikk du utskrevet akkurat remeron?

Bruker du noe annet i tillegg?

Det sto mellom Remeron og Cipralex, og siden jeg er plaga med kvalme og spisevegring og til en viss grad søvn, fant han det best å prøve Remeron først i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir mindre trøtt av dem ettervært. Men ta medisinen på kvelden så kan du sove når den er som værst også klarer du forhåpentligvis dagene bedre.

Det er vel best det ja, håper også på å få økt apetitt, trenger å legge på meg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du ikke tar de om morgenene, men om kvelden som de sier her:) For da jeg tok remeron første dag, tok jeg den på morgenen.

Gikk så på jobb og sovna nesten hele tiden..hehe. Litt flaut... :)

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Man venner seg til dem men det tar veldig lang tid og de virker forsåvidt nesten like godt etter 6 mnd. iallefall på meg. Husk å ta de om kvelden.

Men jeg advarer deg, jeg la på meg 12 kilo etter at jeg begynte med dem. Spiste liksom som en hest, bestandig sulten.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det sto mellom Remeron og Cipralex, og siden jeg er plaga med kvalme og spisevegring og til en viss grad søvn, fant han det best å prøve Remeron først i hvertfall..

Veldig fornufting synes jeg. Jeg glemte å si at jeg tok mine tabletter kl. 21.00 og da sovnet jeg som regel i 22-23 tiden.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornufting synes jeg. Jeg glemte å si at jeg tok mine tabletter kl. 21.00 og da sovnet jeg som regel i 22-23 tiden.

Mvh

De første 3 ukene var jeg helt slått ut av Remeron, jeg sov som en sten 14-16 timer om dagen og var trøtt hele tiden. Etter cirka en måned sluttet de og virke søvndyssene, og jeg beynte og sove veldig lite igjen. Da jeg økte dosering, slo de meg ut på nytt, i en ukes tid. Etter det merket jeg ingen forskjell, og jeg sluttet og ta dem. For meg var det ikke løsingen, men tretthetsfølesen gir seg innen en måned, hold ut til da og evaluer hva du skal gjøre,

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ex. Remeron-bruker

Jeg har brukt Remeron mot panikkangst, men de fungerte ikke. Ble bare sløva av dem og greide nesten ikke komme meg opp om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...