Gå til innhold

er dette normalt?


Gjest sierikke

Anbefalte innlegg

Gjest sierikke

Iløpet av samme dag, går jeg fra å være utrooolig oooverlykkelig:))))))

til å planlegge min egen død der jeg skal drekke meg ihjel på heimbrent.

Når jeg er glad er jeg helt sprø, og jeg får ville latteranfall, og det er selvsagt veldig delig!! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du er litt manisk depressiv, men jeg vil ikke stille noen diagnose, for jeg er desverre ingen lege...

Kanskje noen andre vet? Har lært at de som er manisk depressive er på den måten du beskriver. Lært det på skolen. Går på omsorg vk1..

håper du kan få noen å prate med!

*klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er litt manisk depressiv, men jeg vil ikke stille noen diagnose, for jeg er desverre ingen lege...

Kanskje noen andre vet? Har lært at de som er manisk depressive er på den måten du beskriver. Lært det på skolen. Går på omsorg vk1..

håper du kan få noen å prate med!

*klem* fra

Hva er normalt?

Du er normal, men det er litt kjipt å ha et humør som går så voldsomt i bølger og daler.

Jeg er oxo slik.I går kveld ble jeg plutselig helt forferdelig deprimert, og greiet ut om hele den tragiske livshistorien min her...

Men så plutslelig i dag er situasjonen helt annerledes.Mye bedre humør i dag.

Skulle bare ønske at jeg kunne være sånn middels glad hele tiden.

Jeg blir så flau over meg selv hver gang jeg plutselig blir "overlykkelig"...Oppfører meg nesten som AllyMcBeal eller noe sånt...

Jeg kan le og le og le og le i det ustanselige...Greier bare ikke stoppe.

Men så...hvis jeg føler meg ensom, kan jeg plutselig sette meg i et hjørne og gråte og gråte...tenke på at jeg ikke er verdt noen ting og at verden klarer seg mye bedre uten meg. At jeg er en eneste stor tragedie som folk burde få slippe å se.

Er det slik du føler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sierikke

Høres ut som du er litt manisk depressiv, men jeg vil ikke stille noen diagnose, for jeg er desverre ingen lege...

Kanskje noen andre vet? Har lært at de som er manisk depressive er på den måten du beskriver. Lært det på skolen. Går på omsorg vk1..

håper du kan få noen å prate med!

*klem* fra

Mamma var manisk depressiv, og det er ikke det samme:) Det går ikke så fort når man er manisk depressiv. :)

Jeg er vel normal, men blir vel sett på som litt sprø hehe... HAHAHAHHAHAHA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladydepp

Mamma var manisk depressiv, og det er ikke det samme:) Det går ikke så fort når man er manisk depressiv. :)

Jeg er vel normal, men blir vel sett på som litt sprø hehe... HAHAHAHHAHAHA :)

Det er forkjellige grader av manisk-deppresiv fordi om du ikke er på samme måte som din mor trenger ikke bety at du ikke er det. Jeg vet selvsakt ikke om du er det eller ikke, jeg sier bare at du ikke skal se bort fra det bare fordi at du ikke er på samme måte som din mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette20

Hei!

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det -er nemlig slik selv veldig ofte! Jeg har ikke diagnosen manisk depressiv, men emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse... Men vet jo ikke om det er sånn i ditt tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hei!

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det -er nemlig slik selv veldig ofte! Jeg har ikke diagnosen manisk depressiv, men emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse... Men vet jo ikke om det er sånn i ditt tilfelle

Jeg tror heller ikke dette er manisk depressiv lidelse (bipolar lidelse). Til det svinger det alt for raskt som du selv sier.

Dersom det er en sykdom, er det nok mer i retning av det som Jeanette20 antyder.

.....................

Det er en svært vanlig "amatørfeil" at en tror at alle med store humørsvingninger har manisk depressiv sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...