Gå til innhold

er dette normalt?


Gjest sierikke

Anbefalte innlegg

Gjest sierikke

Iløpet av samme dag, går jeg fra å være utrooolig oooverlykkelig:))))))

til å planlegge min egen død der jeg skal drekke meg ihjel på heimbrent.

Når jeg er glad er jeg helt sprø, og jeg får ville latteranfall, og det er selvsagt veldig delig!! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du er litt manisk depressiv, men jeg vil ikke stille noen diagnose, for jeg er desverre ingen lege...

Kanskje noen andre vet? Har lært at de som er manisk depressive er på den måten du beskriver. Lært det på skolen. Går på omsorg vk1..

håper du kan få noen å prate med!

*klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er litt manisk depressiv, men jeg vil ikke stille noen diagnose, for jeg er desverre ingen lege...

Kanskje noen andre vet? Har lært at de som er manisk depressive er på den måten du beskriver. Lært det på skolen. Går på omsorg vk1..

håper du kan få noen å prate med!

*klem* fra

Hva er normalt?

Du er normal, men det er litt kjipt å ha et humør som går så voldsomt i bølger og daler.

Jeg er oxo slik.I går kveld ble jeg plutselig helt forferdelig deprimert, og greiet ut om hele den tragiske livshistorien min her...

Men så plutslelig i dag er situasjonen helt annerledes.Mye bedre humør i dag.

Skulle bare ønske at jeg kunne være sånn middels glad hele tiden.

Jeg blir så flau over meg selv hver gang jeg plutselig blir "overlykkelig"...Oppfører meg nesten som AllyMcBeal eller noe sånt...

Jeg kan le og le og le og le i det ustanselige...Greier bare ikke stoppe.

Men så...hvis jeg føler meg ensom, kan jeg plutselig sette meg i et hjørne og gråte og gråte...tenke på at jeg ikke er verdt noen ting og at verden klarer seg mye bedre uten meg. At jeg er en eneste stor tragedie som folk burde få slippe å se.

Er det slik du føler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sierikke