Gå til innhold

Lamictal; trappe opp fra 100+100 til 100+200


natolars

Anbefalte innlegg

Hei!

Psykiateren på poliklinikken vil at jeg skal trappe opp på Lamictal fra 100+100 til 100+200.

Vil det gå greit å trappe rett opp fra 200mg til 300mg?

Siden Lamictal utvilsomt har hjulpet meg, så vil jeg for alt i verden unngå utslett og seponering.

Har forøvrig gått på 100+100 i 7 uker.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg dobblet dosen fra 25, så 25+25, 50+50 til 100+100 nå går jeg på 200. Intervallene var 2 uker på hver. Så det går vel sikkert fint å gjøre det slik du skal også. Merket du noen bivirkninger? Det gjorde ikke jeg så det gikk helt fint for meg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dobblet dosen fra 25, så 25+25, 50+50 til 100+100 nå går jeg på 200. Intervallene var 2 uker på hver. Så det går vel sikkert fint å gjøre det slik du skal også. Merket du noen bivirkninger? Det gjorde ikke jeg så det gikk helt fint for meg.

Mvh

Hei Kizza og takk for svar! :-)

Har ikke merket en eneste bivirkning av Lamictal; bare virkning!

Jeg vil gjerne få sende en takk til Gud og folka i GSK for at de fant opp Lamictal! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det går helt greit.

Om du har 50 mg tabletter, går det like greit å ta 100+150 i to uker før du tar 100+200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Hei Kizza og takk for svar! :-)

Har ikke merket en eneste bivirkning av Lamictal; bare virkning!

Jeg vil gjerne få sende en takk til Gud og folka i GSK for at de fant opp Lamictal! ;-)

Jeg også. Fortsetter det slik som det har gjort de siste 3 månedene så vet jeg jeg skal gullforgylle.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...