Gå til innhold

Alternative importveger, Grip

Anbefalte innlegg

Jepp, Nå på laurdag tok eg ferja frå Sandefjord til Strømstad, og kjøpte 50 pakker rulletobakk ombord, og 50 til på Svinesund, pluss ein del sigarar. Dermed har eg spart nok til å kaupe brennevin for omlag 5.000. Det er ein grei nok deal.

Om ein skulle meine noko i sø høve er det vel at det er eit slåande døme på norsk offisiell dobbeltmoral: På den eine sida skal røykpakkene utstyrast med drapstruslar i krigstyper, og prisen setjast opp til 145 kr pakka. På den andre sida kan vi smugle alt det vi gidder utan at ein kjeft gjer nokon freistnad på å stoppe oss.

Jaja. Vi kjempar sikkert på vikande front i alle fall, men så lenge det ikkje har stått i Aftenposten at eg er daud, kan ein rekne med at eg røykjer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136207-alternative-importveger-grip/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...