Gå til innhold

Dette er jeg for gammel til...uff.

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen flau dame

Hei!

Jeg er en singel dame ( etter 24 års ekteskap)på 45 år, er oppegående og jobber i helsevesenet. Jeg møtte en mann jeg forelsket meg i for halvt annet år siden, og gikk til sengs med vedk. Så viste det seg at han var samboende, og jeg møtte han ikke i hele fjor, men var i 6 mnd i annet fast forhold. Etter dette møtte jeg den samboende igjen, og dette endte med samleie på nytt.

Jeg hadde ikke hatt sex på en lang stund, så det føltes trangt. Denne følelsen kjente jeg på etterpå også( men han var stor for å si det sånn), og etter 3-4 dager begynte jeg å klø litt, og hadde utflod utover det normale for meg.Jeg begynte klø i hårområdet i øverste del av klitoris, etter en uke, ble det sårt å tisse. Jeg hadde virkelig frosset også i dette tidsrommet, så tenkte først på blærekatarr. Men så kjenner jeg sår/skorpe/slags kul i hårkanten, og likedan i åpningen til vagina. Jeg har begynt på Amoxcillinkur, men det har ikke hjulpet noe etter en dag. Jeg har også tatt canestenkur og salve, uten at det hjalp noe særlig.Jeg kjenner febertendenser og sårhet langt nedpå lårene bak da jeg sitter.

Om jeg er livredd?????

Hva er det jeg har rotet meg borti?

Har også hørt at kvinner over 40 er verst.. så det er sagt, synd at jeg ikke kunne vært såpass at jeg gjorde ordene til skamme, men godtroende som jeg er så... .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136210-dette-er-jeg-for-gammel-tiluff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke flaut, bare dumt

Chlamydia eller gonore. Mest sansynlig. Kom deg til legen.

Og tenk på det kvinnfolket denne mannen BOR sammen med du...! Hyggelig å få sånt av samboeren sin eller?

Husk å bruke kondom neste gang.Du er neppe den første som har fått den overaskelsen.

Kizza1365380506

I stedet for å gå rundt å være redd anbefaler jeg deg å gå til gynekolog å få tatt noen prøver. Få tatt alle prøver på kjønnssykdommer. Om du ikke vil gå til din egen lege så bestiller du time hos Volvat eller noe sånn. Verdt å betale litt for litt trygghet. Man vet aldri, når en er kommet opp i årene sånn som oss og bare er vant med trygge forhold så er det lett å glemme at en må ha beskyttet sex.

Lykke til.

Mvh

Gjest hilsen flau dame

Chlamydia eller gonore. Mest sansynlig. Kom deg til legen.

Og tenk på det kvinnfolket denne mannen BOR sammen med du...! Hyggelig å få sånt av samboeren sin eller?

Husk å bruke kondom neste gang.Du er neppe den første som har fått den overaskelsen.

Ja, du sier noe, han fortjener bare få dette selv, vi to kvinner har antakelig vært for godtroende om vedkommende begge to.

Jeg ble fortalt han var singel første gang( måtte bare si det selv om det hjelper lite), hvilket jeg også trodde. Andre gang visste jeg rett nok bedre, men mente vise vedkommende at det var jeg som gjorde som jeg ville, og ikke bare han.

Gjest hilsen den flaue dama

I stedet for å gå rundt å være redd anbefaler jeg deg å gå til gynekolog å få tatt noen prøver. Få tatt alle prøver på kjønnssykdommer. Om du ikke vil gå til din egen lege så bestiller du time hos Volvat eller noe sånn. Verdt å betale litt for litt trygghet. Man vet aldri, når en er kommet opp i årene sånn som oss og bare er vant med trygge forhold så er det lett å glemme at en må ha beskyttet sex.

Lykke til.

Mvh

hei!

Takk for råd og svar.

Ja, det blir nok sånn at jeg reiser ut av byen for å undersøke dette i tilfelle.

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg har selvfølgelig ingen mulighet til å stille en sikker diagnose. Min første assosiasjon var at du kunne bli smittet med Candida, en meget vanlig soppinfeksjon, men canesten burde dempe en slik infeksjon. Amoxixillin er vanligvis effektiv mot de fleste aktuelle bakterier (men ikke alltid). Mitt forslag er at du får tatt en mikrobiologisk dyrkning som kan gi grunnlag til en skikkelig behandling. Etter alle solemerker har du en infeksjon. Jeg tror ikke du behøver å ha dårlig samvittighet, slike infeksjoner forekommer i alle aldre i alle forhold.

Annonse

Gjest fremdeles flau damet

Jeg har selvfølgelig ingen mulighet til å stille en sikker diagnose. Min første assosiasjon var at du kunne bli smittet med Candida, en meget vanlig soppinfeksjon, men canesten burde dempe en slik infeksjon. Amoxixillin er vanligvis effektiv mot de fleste aktuelle bakterier (men ikke alltid). Mitt forslag er at du får tatt en mikrobiologisk dyrkning som kan gi grunnlag til en skikkelig behandling. Etter alle solemerker har du en infeksjon. Jeg tror ikke du behøver å ha dårlig samvittighet, slike infeksjoner forekommer i alle aldre i alle forhold.

Takk for svar fra deg. Jeg har imidlertid vært hos lege i dag, som mente dette var herpes virus på grunn av rester etter ett par små blemmer, som kun var utvendig. Det var ennå bakterier i morgenurinprøva.

Jeg bad om å få tatt prøver på andre ting også, for sikkerhets skyld. Jeg føler meg så utrolig skitten og uverdig etter dette at det vil gå lang tid før jeg skal nærme meg noe nytt forhold, og da mener jeg et verdig forhold.

Jeg fikk et middel med navn Zovirax i dag.Jeg bør kanskje hiv teste meg også etter dette. Må si jeg har blitt såret og nedverdiget til gangs.

Det ER noe som heter etter den søte kløe kommer den sure svie, det forstår jeg nå. Smiler ikke tappert en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...