Gå til innhold

Anbefalte innlegg

til doktoren.jeg er en dame på 32 år og skulle vært i min beste alder.har hatt uttallige lungebetennelser og bronkitter siden august i fjor.har astmabronkitt også.har fått 9 pencillinkurer hos legen,var syk i syden august 2003 og der fikk jeg pencillin i sprøyteform.sidden da har jeg bare hanglet.hatt hemolofoluz influenza også.hat mye stikking i venstre side,har hatt kontrastrøntgen og alt var ok.nå er jeg syk igjen og legen må tro jeg er hypokonder.fikk prednisolon og forstøver på legevakt for ei uke siden,var tett.var hos legen mandag da jeg har store smerter brenninger i brystkasse og bake mellom skulderbladene.det dunker hele tiden,vondt å puste og hoste.akkurat som store sår ned i systemet.går på ny kur nå har vart i tre dager.hva skal jeg gjøre?hvilke undersøkelser anbefaler du?noe er hvertfall galt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136219-lunger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Det er i allefall ikke friskt å ha lungebetennelse x flere på så kort tid. Det er veldig vanskelig å si noe om hva som kan feile deg, jeg kan bare si at du må kontakte en spesialist på lungesykdommer, for dette må det gjøres noe med. I og med at du har hatt flerfoldige antibiotikakurer som ikke har virket og som snarere har gjort vondt verre, er det enda viktigere at du oppsøker en spesialist på området. En infeksjonsmedisiner kunne også være aktuelt for deg. Kontakt legen din og be om henvisning, og når den er sendt, kan du gjerne purre litt på time.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136219-lunger/#findComment-852423
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...