Gå til innhold

Alle leste innlegg er blå - igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

still5barnsmor

Det har noe med instillnger å gjøre, om hvor lenge leste sider skal ligge i logg eller noe sånt...høyreklikk på eksplorer ikon velg egenskaper og se hva som står der.....

veldig irriterende ikke sant, tror liksom jeg har fått masssssse nye svar.:-))

klems

Gjest lis@bet

Det har noe med instillnger å gjøre, om hvor lenge leste sider skal ligge i logg eller noe sånt...høyreklikk på eksplorer ikon velg egenskaper og se hva som står der.....

veldig irriterende ikke sant, tror liksom jeg har fått masssssse nye svar.:-))

klems

Men jeg har ikke endret noen innstillinger.. ? I går begynte det med noen forlengst leste innlegg her og der på "svar til meg", helt vilkårlig så det ut til.

still5barnsmor

Men jeg har ikke endret noen innstillinger.. ? I går begynte det med noen forlengst leste innlegg her og der på "svar til meg", helt vilkårlig så det ut til.

Mystisk....har du fått en liten luring inni der som plager deg??? hva har du gjort nå da vennen;-))) *tuller*

Nei da vet jeg ikke altså, mine svar tilmeg innlegg blir blå nedenifra og oppover ikke sånn hopping rundt....

Men jeg tipper allikevel at det har med noen innstillinger å gjøre.....eller er de blå innleggene fra slettede tråder??? Wild guess - I Know...

klems fra

Mystisk....har du fått en liten luring inni der som plager deg??? hva har du gjort nå da vennen;-))) *tuller*

Nei da vet jeg ikke altså, mine svar tilmeg innlegg blir blå nedenifra og oppover ikke sånn hopping rundt....

Men jeg tipper allikevel at det har med noen innstillinger å gjøre.....eller er de blå innleggene fra slettede tråder??? Wild guess - I Know...

klems fra

Skjedde med meg ogå nettopp, tror det var fordi loggen ble slettet etter X antall dager. var ivertfall det gubben sa...

Annonse

Sambo har vasket tastaturet og gjort en uhelbredelig manøver, gi han en oppstrekk!:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...