Gå til innhold

Ha er det du holder på med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker du virkelig ikke svare på hvorfor du sletter saklige innlegg skrevet til tredjeperson?

Et resymee:

1. Jeg skriver et innlegg til ei jente som har vært utsatt for rasistisk motivert seksuell trakkasering.

2. Jeg skriver at hun må regne med og selv bli stemplet rasist.(uten og skrive noe navn) Det ble hun. innlegget finnes fortsatt her(nederst): http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2004948

Sør blander seg inn, og du sletter mitt inlegg skrevet til en helt annen, og med innhold som jeg nå har bevist er sant.

Hvorfor?

Fortsetter under...

Skrevet

Du også.

Oi, der kom kjæresten til Morsk også! Jaja, kos dere, gutter ;-)

Skrevet

Jøss, hvem vasker dassen av de to?

Annonse

Skrevet

betyr det at du er kjæresten til Sør? :-)

Skrevet

Jøss, hvem vasker dassen av de to?

Ingen av oss. Det leier vi inn andre til å gjøre.

Slike som dere....:-)

Skrevet

hmmmm...

Ser frem til svaret med interesse.

Noe svar vil neppe komme. Denne tråden vil derimot antagelig bli slettet slik det meste annet jeg skriver og spør om for tida blir.

Skrevet

Ingen av oss. Det leier vi inn andre til å gjøre.

Slike som dere....:-)

Bor dere i DK? Der er mer liberalt mener jeg;-) Og jeg vasker gjerne dassen deres, spennende med nye bekjentskaper.

Skrevet

betyr det at du er kjæresten til Sør? :-)

Nei, jeg pleier da på ingen måte omgang med Sør?

Men du og Morsk limer derimot rett som det er... Som nå ;-)

Annonse

Skrevet

...og du pepressiv?

Jeg peprer ikke såååå mye, men vettu, jeg kjenner en som kjenner en som har bilde i lommeboka av en skikkelig storpeprer. Atsjooo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...