Gå til innhold

Ute av kontroll!


u100076929

Anbefalte innlegg

Min samboer bestemte seg i julen for å ikke være min samboer lenger. Dette kom som et fryktelig sjokk! Etter at jeg fant ut at hun traff en ny fyr måtte jeg bort fra ting. Jeg ble da sykemeldt to uker i januar og håpet å bli bedre av det. Men nå er det snart gått to måneder og ting blir ikke bedre. Jeg får tilfeller hvor jeg mister fullstendig forstanden, det er disse som begynner å skremme meg! Alt rakner og jeg blir bare stående helt stivfrossen. Dette er iferd med å bli for mye! Jeg har prøvd sykemelding og syntes ikke det var noen god løsning. Er det andre ting man kan gjøre?? Alle sier man må ta tiden til hjelp, men det er ingen løsning. Ting blir ikke bedre med tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. Ting kan ta tid! Særlig kjærlighets sorg som kan sammenlignes med opplevelsen av dødsfall i nærmeste familie.

Det er jo trist og leit, men det er jo fint at du ikke vil sykemelde deg, for JEG tror at det å omgå andre mennesker til daglig, komme seg ut, spasere en tur, gå på kafè med noen venner, kan være med på å hjelpe til å døyve sorg. Med tid og stunder VIL det føles lettere - selv om det er vanskelig å forstå nå!

Har du ingen nære venner som du kan snakke med? Dele dine frustrasjoner, sorg, sinne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg tror som deg, at det er viktig å omgi seg med mennesker. Man tenker ikke så mye over livet sitt om man har det travelt. Samtidig er det også viktig å komme i kontakt med følelsene sine. Å ignorere dem helt kan straffe seg senere. Smerten er nok sterk ennå det er naturlig det er jo tross alt ikke lenge siden, men som arr vil den blekne med tiden selv om det ikke føles slik nå.

Du kan jo kanskje prøve å trene litt for å få frustrasjonen ut. Ikke så lett å gi råd, hver enkelt må finne sin egen måte å takle det å miste sin kjære på dessverre.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...