Gå til innhold

Øresus og Gjenklang

Anbefalte innlegg

adidas1365380649

Hey,

Jeg har mye øresus og når jeg f.eks. dunker litt i bordet så kommer det gjenklang i mitt venstre øre. noen som vet om dette er farligt eller eventuellt jeg bør gjøre? av og til kommer det kjøpte høy piping i øret så forsvinner det etter et halvt minutt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136339-%C3%B8resus-og-gjenklang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Gjenklangen vet jeg ikke noe om, men den pipingen har jeg også av og til. Tror det er ganske vanlig. Dersom du er en av disse som hører på høy musikk gjennom øretelefoner så bør du være oppmerksom på at dette kan skade netthinnen. Da kan du senere i livet få øresus, tror det kalles tinnus. Det er en vedvarende piping eller annen ulyd som ikke forsvinner.

Mvh

adidas1365380649

Gjenklangen vet jeg ikke noe om, men den pipingen har jeg også av og til. Tror det er ganske vanlig. Dersom du er en av disse som hører på høy musikk gjennom øretelefoner så bør du være oppmerksom på at dette kan skade netthinnen. Da kan du senere i livet få øresus, tror det kalles tinnus. Det er en vedvarende piping eller annen ulyd som ikke forsvinner.

Mvh

jeg bruker litt sånne høretelefoner av og til , men det som irriterer er gjen klangen , lyder som ekko...

Kizza1365380506

jeg bruker litt sånne høretelefoner av og til , men det som irriterer er gjen klangen , lyder som ekko...

Det er jo helt all right å ta en hørselsprøve. Gå til legen din og få en henvisning til øre/nese/hals spesialist. Best å være føre var om det skulle være noe. Fastlegen din vil jo kanksje klare å løse problemet allerede der og da.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...