Gå til innhold

Til Nils Håvard - TSH 0,2 ( 0,02) Medisin før behandling-utredning ?? Help


Gjest Smily

Anbefalte innlegg

Har du en medisin å anbefale for en kortere periode.Ev. kan alkohol i kontrollert form - minimalt "dempe" - da uten medisiner - ev. er det farlig ?Konstatert etter et år med store fysiske og "psykiske" problemer; Høyt Stoffskifte 15.12.00 TSH 0,2 eller 0,02 tror jeg det var.....

Sobril og Vival hjelper lite. Somadril hjelper noe - kort tid. Alt går så fort i gjennom kroppen -uro, ligger så mye jeg klarer, søvnproblemer, ikke angst eter min mening, gråteanfall uten grunn,"krampespenninger/knytninger" i hals og oppover - da Somadril det eneste,men iskald av den. Mat går fort ned og ut eller stopper opp.

Er min adhd egentlig mulig å være høyt stoffskifte eller en kombinasjon. 1/2 Ritalin hjelper kort tid - 1 times tid--etterpå enda værre ??

Håper på svar -Har kuttet røyk bl.a. noe bedre - da den "suges" ned i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Etter at jeg har tilegnet meg en del ny kunnskap om stoffskifteforstyrrelser og psykisk helse, mener jeg at disse skal behandles som isolerte sykdommer hver for seg.

La allmennlegen din regulere din hyperthyreose. Samtidig kan den psykiateren som behandler din ADHD også behandle deg for angst og uro.

Alkohol som medisin for psykiske plager skal en alltid unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...