Gå til innhold

Fins det noe som strammer opp huden i ansiktet?


mAd

Anbefalte innlegg

Kremer, øvelser, ettelleranna?

Jeg er 23 år, og nekter å tro at ansiktet mitt skal være såpass 'slapt' som det er (jeg er slank og relativt sunn.. lider av litt vitamin/jernmangel for tida, noe det forhåpentligvis blir ordnings på så snart jeg får kjøpt meg vitaminer. Er ikke enkelt når alt som er bra for deg skal være så forbanna dyrt). Jeg har aldri brukt sminkekremer og slikt (bortsett fra litt brunkrem i den første "teste sminke"-perioden da man var fjortiss. herre som jeg så ut..). Jeg vasker med bare vann og smører på aloe vera fuktighetskrem etterpå. Har veldig sart hud tror jeg. Nå i vinterperioden er den iallefall så tørr at det nærmest gjør vondt den lille tida det tar fra jeg går ut av dusjen til jeg får smurt meg *sukk*.

Klart, tv reklamerer jo for all verdens mirakelkremer som strammer opp og gir deg tilbake huden du hadde som ettåring på to uker. Nå har jeg fint lite tro på disse, og satser heller på folks personlige erfaringer. Sjit å bruke flere hundre kroner på kremer som mest sannsynlig ikke gjør annet enn å lukte godt.

Såh.. fins det virkelig noe som kan stramme opp ansiktshuden litt? Anybody?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har nettopp prøvd noe nytt, som faktisk virket!

Det er en behandling som kalles Crystal Clear, og som foretas på sånne skjønnhetssalonger. (Hadde aldri satt mine bein på et sånt sted før) :-)

Helt utrolig å se effekten! Det koster riktignok en del, jeg betalte 1250,- for en behandling. Behandlingen kalles i følge reklamen "Ansiktsløft uten kniv" eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har nettopp prøvd noe nytt, som faktisk virket!

Det er en behandling som kalles Crystal Clear, og som foretas på sånne skjønnhetssalonger. (Hadde aldri satt mine bein på et sånt sted før) :-)

Helt utrolig å se effekten! Det koster riktignok en del, jeg betalte 1250,- for en behandling. Behandlingen kalles i følge reklamen "Ansiktsløft uten kniv" eller noe sånt.

Jøss. Men kanskje litt vanskelig å få til når jeg ikke har råd til vitaminer engang, hehe. Jeg lagrer iallefall svaret ditt til en gang jeg har penger, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Men kanskje litt vanskelig å få til når jeg ikke har råd til vitaminer engang, hehe. Jeg lagrer iallefall svaret ditt til en gang jeg har penger, takk :)

Ønsk deg det til bursdagen din eller til jul! Ønsk gavekort, eller noe! Anbefales på det VARMESTE! Føler meg faktisk 10 år yngre (men så er jeg 10 år eldre enn deg, så det spørs jo hva du kan oppnå, du ønsker kanskje ikke å se 10 år yngre ut) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...