Gå til innhold

bassse, kanskje du kan svare meg?


Gjest pæra

Anbefalte innlegg

Leste om ei som lurte på hva derealis. var..Jeg har selv kronisk tretthetssyndrom og opplever innimellom at det føles som jeg er i en drøm. Er 18år og trente mye før men fikk influensa virus og har altså slitt mye med tretthet..

(hadde aldri dette problemet før)

Det jeg opplever er at ting blir uvirkelig og at følelsene forandres. Drømmer svært mye om natta.. Har hørt at dette kan oppstå ved tretthetsyndrom og håper selvfølegelig at det blir borte så for jeg blir frisk/bedre.. Hva om du trener hjelper det? Vet ikke om dette er helt det samme som du har da men..hva tror du?

Jeg har også hørt at det finnes medisiner...

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann pæra.

Såvidt jeg vet er det visstnok ikke uvanlig at man kan oppleve derealisasjon under store påkjenninger, ved ulykker og sikkert ved ekstrem tretthet som hos deg. Hvis dette er noe som kom nå nylig sammen med tretthetssyndromet, og du bare opplever sporadisk så vil jeg tippe at sjansen er stor for at det går over sammen med de andre problemene.

Det er ingen medisiner som virker direkte for derealisasjon, men man må angripe de underliggende problemene.

Har selv hatt stor hjelp for angst med antipsykotika, noe som i tur har dempet derealisasjonen.

For meg har trening ingen effekt, hverken positiv eller negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann pæra.

Såvidt jeg vet er det visstnok ikke uvanlig at man kan oppleve derealisasjon under store påkjenninger, ved ulykker og sikkert ved ekstrem tretthet som hos deg. Hvis dette er noe som kom nå nylig sammen med tretthetssyndromet, og du bare opplever sporadisk så vil jeg tippe at sjansen er stor for at det går over sammen med de andre problemene.

Det er ingen medisiner som virker direkte for derealisasjon, men man må angripe de underliggende problemene.

Har selv hatt stor hjelp for angst med antipsykotika, noe som i tur har dempet derealisasjonen.

For meg har trening ingen effekt, hverken positiv eller negativ.

Takk for svar!

Har ikke opplevd dette tidligere nei...går på efexor deepot 150mg pga ufrivillige humørsvigninger som visstnok også skyldes tretthetssyndrom og den har hjulpet mot dette, men altså ikke særlig mot uvikelighetsfølelsen...

Jeg har no et par sp.mål til om du kan svare..

Opplever at føleslene mine forandrer seg på en annen måte enn før, erfaring med dette?

Føler meg veldig ofte forvirra uten grunn...??

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...