Gå til innhold

Er du ærlig når partneren spør om hvor mangen du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg stygg som er uærlig?

Jeg har sagt til partneren min som jeg har vært sammen med i 2 år nå at jeg kun har hatt sex med 4 stk og dem har jeg vært i forhold med, jeg er 27 år gammel. Sannheten er den at jeg har hatt flere ONS og ikke ønsker å si dette til ham da jeg er flau over det, vil ikke at han skal tro at jeg er billig, for det er jeg ikke, var bare dum og naiv som trodde at guttene brydde seg om meg. Hva synes dere andre om det å fortelle om alle dere har hatt sex med? er det stygt å ikke fortelle hele sannheten i denne saken? har han rett til å vite?

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

4

• Rubia

3

• Tornerose

2

• Klara Q

2

Ingen har rett til å vite hvor mange sexpartnere du har hatt i fortiden din.

Men jeg synes det er synd at du er redd for å fortelle partneren sannheten fordi du er redd for at han skal tro du er "billig", som du skriver.

Det virker det ikke som dere har den helt store tilliten til hverandre i forholdet, når du kan være redd for noe slikt. Eller - det er vel egentlig dine egne holdninger det sier mest om. Føler du deg "billig" selv? I så fall har du litt å jobbe med.

Gjest ikke sign under her..

Mannen min vet at jeg har hatt ONS, men ikke hvor mange. Det vil han ikke vite, og jeg vil heller ikke si det. Hadde han visst det hadde han rømt... Han hadde i alle fall sett anderledes på meg (ned på meg). Huffda.

Fortid er fortid, men man bør uansett fortelle partneren om den del av fortiden som er VIKTIG. Og her må jo hver og en bedømme dette....

Men selv har jeg fortalt alt om mitt tidligere sexliv til min mann.

Annonse

Gjest flau jeg

Mannen min vet at jeg har hatt ONS, men ikke hvor mange. Det vil han ikke vite, og jeg vil heller ikke si det. Hadde han visst det hadde han rømt... Han hadde i alle fall sett anderledes på meg (ned på meg). Huffda.

jeg har hatt omtrent 10 ons og er 27 år, er dette veldig mye?

Selvcsagt har han rett til å vite det. Hvis du ikke synes det kan du i det minste ha verdighet nok til å si at du vil ha det for deg selv. Du går jo rundt og lyver til den du lever sammen med. Det er i hvert fall ikke noe å være stolt av.

Ja, jeg er ærlig selv, og kunne ikke tenke meg å gjemme handlingene mine på den måten som du gjør. Bli voksen!

Å han har vel en viss anelse om aty det er mange, vel.

Du tror vel ikke han er så dum at han ikke forstår hvorfor du holder kjeft om det?

Hadde engang ei jente og hun hadde hatt minst 100 før meg. Det ble et problem ettersom jeg aldri klarte å stole 100% på henne. Var klar over at for henne var sex bare sex, og når jeg ikke var der hadde hun fortsatt disse voldsomme behovene. Det endte naturlig nok med at hun var utro engang jeg var ute på en reise - og slikt klarer jeg ikke å leve med. Ergo egner jeg meg bedre som en singel bitter mann (ettersom trofasthet i dag tross alt hører til unntakene).

Poenget er at han ikke trenger et tall - men at din erfarenhet kan være viktig om han er like gammeldags som meg. De fleste unge i dag er jo temmelig billige og har sex med hvemsomhelst nårsomhelst - og vil nok ikke bry seg så veldig.

jeg har hatt omtrent 10 ons og er 27 år, er dette veldig mye?

Er dette i tillegg til langvarige sexpartnere?

Synes 10 er ganske mye når du er 27. Tenk om du skulle fortsatt slik fremover. Men gjort er gjort, og det er sikkert mange her som er verre enn deg.

Må innrømme at jeg ikke hadde likt det hvis min lady hadde gitt seg bort til så mange, men jeg hadde ikke elsket henne mindre fordet.

Hadde engang ei jente og hun hadde hatt minst 100 før meg. Det ble et problem ettersom jeg aldri klarte å stole 100% på henne. Var klar over at for henne var sex bare sex, og når jeg ikke var der hadde hun fortsatt disse voldsomme behovene. Det endte naturlig nok med at hun var utro engang jeg var ute på en reise - og slikt klarer jeg ikke å leve med. Ergo egner jeg meg bedre som en singel bitter mann (ettersom trofasthet i dag tross alt hører til unntakene).

Poenget er at han ikke trenger et tall - men at din erfarenhet kan være viktig om han er like gammeldags som meg. De fleste unge i dag er jo temmelig billige og har sex med hvemsomhelst nårsomhelst - og vil nok ikke bry seg så veldig.

Like gammeldags som deg? Ikke drit deg ut. Du kan ikke kalle deg gammeldags når du blir sammen med en dame som har hatt 100 sexpartnere. (Stiller meg for øvrig skeptisk til dette antalllet.) Jeg hadde i alle fall ikke blitt sammen med et slikt fellesh..

Høres ut som en vadrende HIV bombe. Kvalmt!

Annonse

Gjest aldri mer

Er dette i tillegg til langvarige sexpartnere?

Synes 10 er ganske mye når du er 27. Tenk om du skulle fortsatt slik fremover. Men gjort er gjort, og det er sikkert mange her som er verre enn deg.

Må innrømme at jeg ikke hadde likt det hvis min lady hadde gitt seg bort til så mange, men jeg hadde ikke elsket henne mindre fordet.

:( ja 10 stk er jo en del, jeg var dum og naiv. Jeg hadde sex første gang da jeg var fylt 18 år fordi jeg ville vente lengst mulig. Men i en periode av livet mitt så hadde jeg altså hyppig ons og angrer dypt.

Gjest Mamman til Anna

Mannen min spør ikke og jeg spør ikke ham.

Vi har et helt åpent forhold, og hvis han spurte direkte, ville jeg svart uten problemer, selv om lista er lang.

Han var ikke den første - men er den siste :0)

Gjest ja hvorfor iallverden skulle jeg ikke det

he he ja det er jeg, har heldigvis aldri lagt meg ned med gud og hvermann, så jeg har ingenting å gremmes over i det hele tatt

Angrer du nå på alle du har lagt deg på rygg for ........?

:( ja 10 stk er jo en del, jeg var dum og naiv. Jeg hadde sex første gang da jeg var fylt 18 år fordi jeg ville vente lengst mulig. Men i en periode av livet mitt så hadde jeg altså hyppig ons og angrer dypt.

Ja, gjort er gjort. Legg det bak deg og kom deg videre. Hvis du angrer så har du lært, og det trenger alle fra tid til annen.

MEN noe som kjæresten din sannsynligvis kommer til å synes er verre enn de 10 ons'ene er at du har løyet. Å lyve er somd u sikkert vet drepen i et forhold. Du må nesten bestemme deg for om du vil fortsette å lyve eller krype til korset. Tviler på at han ville gått fra deg hvis du hadde fortalt om de 10 ons'ene i begynnelsen, men nå kjenner ikke jeg han da. Hvis det plager deg så er det kanskje verdt å ta oppvasken som føler en liten innrømmelse?

Ja, jeg ser selvsagt helt ærlig. Jeg har ikke gjort noe jeg angrer på eller skammer meg over. Jeg hadde nok blitt ganske sint om partneren har løyet. Løgn, uansett hva det dreier seg om, hører ikke hjemme i et forhold.

Jeg har aldri fått det spørsmålet av en partner og ville ikke godtatt det heller.

Ikke for at jeg skammer meg over noe men forde at jeg i den alder jeg er mener at så i detaljer om fortid hører det ikke hjemme å være.

Jeg har selvsakt pratet med partnere om tidligere erfaringer og da sier jeg at jeg har hatt endel partnere.

Jeg har heller ingen interesse av å vite eksakt antall de har vært med, men for å være ærlig så synes jeg at det er greit hvis de har hatt noen for erfaring gjør mester.

Litt sær er nok også jeg for jeg håper aldri på å falle for en jomfru (vanskelig i min alder dog ) Jeg synes det er greit at både jeg og min partner vet hva sex er og kan være.

:)

Hilsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...