Vhanja Skrevet 5. april Skrevet 5. april Yep. Var skuffet først for det var bare lett bris og duskregn i formiddag. Men nå blåser det skikkelig her! Er nesten redd noen av trærne skal falle over. Skal visst være på sitt verste rundt kl 16, så da skal jeg gå ut. Lyst å kjenne på vinden. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 5. april Skrevet 5. april (endret) Sakura skrev (13 minutter siden): Har Dave kommet der du bor? Dave er på besøk hos meg. Endret 5. april av Sakura 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5. april Skrevet 5. april Det blåser godt her. Heldigvis har vi en høyde som beskytter ossmot det verste. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april Skrevet 5. april Det er slaps på balkongen fra i natt og nå småregner det. Ikke mye til storm her. 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. april Skrevet 5. april Her vi er på påskeferie er det rolig og fint. Men hjemme blåser det. Dattera måtte nettopp ut og flytte bilen fordi en levegg holdt på å deise i bilen 😵 0 Siter
Vendi Skrevet 5. april Skrevet 5. april Her vi bor var/er det gult farevarsel. Foreløpig er det ikke ille, men det skal nå sin topp en gang i kveld. Uansett tror jeg dette blir mildere enn "Amy", som herjet godt her vi bor. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 5. april Skrevet 5. april (endret) Sakura skrev (2 timer siden): Dave er på besøk hos meg. Her jeg bor er det rødt farevarsel. Trær blåser over ende, skilter velter, trampoliner fyker, plattingen fyker, campingvogn veltet, fly kan ikke lande på lufthavn, Endret 5. april av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 5. april Skrevet 5. april (endret) Sakura skrev (1 time siden): Her jeg bor er det rødt farevarsel. Trær blåser over ende, skilter velter, trampoliner fyker, plattingen fyker, campingvogn veltet, fly kan ikke lande på lufthavn, Dave viste sine krefter i min by. Endret 5. april av Sakura 0 Siter
Osten Skrevet 5. april Skrevet 5. april Bor på Sørlandet. Overdrevet som vanlig. Her er det bare kuling 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5. april Skrevet 5. april Alt det arbeidet for ingenting😅 Vi bor egentlig i stormen hjerte. Så noen av de verste målingene ble gjort rundt her, men det eneste som blåste litt her var den ene utestolen som beveget seg en halvmeter. Det får en igjen for å bo en plass uten utsikt. Da blir det mindre vind. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. april Skrevet 5. april Det var veldig fint vær i går, men i dag våknet vi til tett snøvær. Rakk en liten skitur før det blåste skikkelig opp. Men har flere ganger opplevd det mye verre her oppe 1000 m.o.h enn dette. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 5. april Skrevet 5. april (endret) Sakura skrev (3 timer siden): Dave viste sine krefter i min by. Jeg bor i Stavanger. Endret 5. april av Sakura 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. april Skrevet 5. april Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Det var veldig fint vær i går, men i dag våknet vi til tett snøvær. Rakk en liten skitur før det blåste skikkelig opp. Men har flere ganger opplevd det mye verre her oppe 1000 m.o.h enn dette. Men akkurat nå stormer det skikkelig rundt hytteveggene her. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6. april Skrevet 6. april Nå er jeg skikkelig bekymret hyttenaboene mine og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Dagen startet fin med litt vind, men plutselig kom Dave for fullt. Begge er 76 år og går alltid på hver sin skitur. Vi så at mannen gikk ut først, på skitur uten lue. Så dro hun. De er så små og spinkle, spesielt hun. Litt krokete, ustødig på ski og lita og tynn som ei flis. Skjønner ikke helt hvordan hun skal klare å kjempe seg hjem. De har ikke kommet tilbake enda og jeg står bare og glor ut av vinduet og får ikke helt fred før jeg ser dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.