Gå til innhold

Er du ærlig når partneren spør om hvor mangen du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Like gammeldags som deg? Ikke drit deg ut. Du kan ikke kalle deg gammeldags når du blir sammen med en dame som har hatt 100 sexpartnere. (Stiller meg for øvrig skeptisk til dette antalllet.) Jeg hadde i alle fall ikke blitt sammen med et slikt fellesh..

Høres ut som en vadrende HIV bombe. Kvalmt!

Når du er så gammel som meg er ikke det et unormalt høyt tall. Det å finne seg en pr. helg 3 helger i mnd. er ikke uvanlig. Da tar det jo bare 3 år og komme til 100. Synes du en pr. mnd. er mye? Da tar det jo bare noen få år da også.

Det som er gammeldags er at jeg faktisk bryr meg om slikt. Var ei enestestående jente men det ble et problem at hun hadde vært så sexuelt aktiv. Er mange felleshorer ute å går og det er jo de du havner til sengs med når du er ute på byen (ofte).

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

4

• Rubia

3

• Tornerose

2

• Klara Q

2

jeg har hatt omtrent 10 ons og er 27 år, er dette veldig mye?

10 er jo ingenting når du er 27 år. Vet ikke hvor mange år du har vært singel, du kan jo begynne å fordele partnere på antall år. Dydig, er du. ;-)

:( ja 10 stk er jo en del, jeg var dum og naiv. Jeg hadde sex første gang da jeg var fylt 18 år fordi jeg ville vente lengst mulig. Men i en periode av livet mitt så hadde jeg altså hyppig ons og angrer dypt.

Det er da ikke noe å angre på. Du har kommet levende fra det, noen erfaringer rikere. Snu det til noe godt. Du har prøvd deg litt frem, og vet sikkert hva du vil ha ut av fremyiden.

Når du er så gammel som meg er ikke det et unormalt høyt tall. Det å finne seg en pr. helg 3 helger i mnd. er ikke uvanlig. Da tar det jo bare 3 år og komme til 100. Synes du en pr. mnd. er mye? Da tar det jo bare noen få år da også.

Det som er gammeldags er at jeg faktisk bryr meg om slikt. Var ei enestestående jente men det ble et problem at hun hadde vært så sexuelt aktiv. Er mange felleshorer ute å går og det er jo de du havner til sengs med når du er ute på byen (ofte).

Tror faktisk du undervurderer menn nå. Det er nok en god del menn som ville reagert på 100 sexpartnere uten at de behøvde å bli kalt gammeldagse for det. Jeg er ikke så ung selv at det gjør noe, men jeg vil ha meg frabedt å få slengt i ansiktet at 100 partnere er "vanlig." Selv i våre dager er det ikke det. Enda.

Tror faktisk du undervurderer menn nå. Det er nok en god del menn som ville reagert på 100 sexpartnere uten at de behøvde å bli kalt gammeldagse for det. Jeg er ikke så ung selv at det gjør noe, men jeg vil ha meg frabedt å få slengt i ansiktet at 100 partnere er "vanlig." Selv i våre dager er det ikke det. Enda.

Jeg må si meg enig med deg, og statistikkene viser også at 100 er _langt_ over gjennomsnittet for både kvinner og menn. Jeg ville aldri i livet vært sammen med en som hadde hatt 100 sexpartnere, ikke 50 heller for den saks skyld. M

Skjønner ikke at du gidder å lyve. Bare si at "det har du vel for faen ingenting med!" når han stiller sånne sleipe spørsmål.

Har aldri skjønt vitsen med å skulle vite alt mulig om parterens tidligere antall sexpartnere. Jeg mener, HVA i all verden SKAL DU MED den slags opplysninger? Fører de noensinne til noe positivt?!? Niks!

Jeg forkynte for mannen min med en gang vi møttes at jeg gir blaffen i hans tidligere partnere, og at han ikke behøvde å fortelle meg hvor mange o.l. Også opplyste jeg om at han ikke behøvde å spørre meg om det samme, for sånt gadd jeg ikke snakke om.

Annonse

Gjest Horebukk

Det spørs helt etter hvor og hvordan du er det. Jeg passerte nok 100 midt i tjueårene.

Mulig, men har møtt flere som henne. Sjarmerende, masse selvtilitt, masse erfaring. Spennende jente og selvsagt klarte hun å lure meg til sengs (en kan gjerne knepene etter en stund). Vi ble sammen og var sammen i 8 mnd. før det ble slutt. I ettertid virker hun overrasket over at jeg trodde vi var sammen pga. mer enn sexen. Lev litt lengre og du vil se hvor ille denne verden har blitt :P

Gjest QuePasta

Når midlere antall sex-partnere for kvinner ligger mellom 4 (samboere) og 6 (single) så er det lov å si at 100 er høyt.

Når midlere antall sex-partnere for kvinner ligger mellom 4 (samboere) og 6 (single) så er det lov å si at 100 er høyt.

Hva med Rune Rudberg? Er tusen litt drøyt også da?

om det er 12 i gjennomsnitt og hver tredje lever i sølibat blir det jo fort en del flere på oss andre.

Gjest QuePasta

Hva med Rune Rudberg? Er tusen litt drøyt også da?

om det er 12 i gjennomsnitt og hver tredje lever i sølibat blir det jo fort en del flere på oss andre.

Ser du på tallet for samboere, så er vel rimelig å anta et det er få jomfruer.

Ellers ville jeg kanskje ikke brukt Rune Rudberg som mal for livet mitt uansett.

Som å kalle ei jente en "felleshore" fordi om hun har hatt mange sexpartnere!

For det første: Det er stor forskjell på å ha sex med noen fordi man har lyst, versus det å prostituere seg (ta betaling for det).

For det andre: Ville du kalt en mann for prostituert, dersom han hadde hatt mange sexpartnere? Hvis ikke, hvorfor gir du da en kvinne denne merkelappen?!

Nei det er faktisk ingen som har noe med hvor mange partnere den andre har hatt, så lenge de er trofaste i det forholdet de er i nå.

For det første: Det er stor forskjell på å ha sex med noen fordi man har lyst, versus det å prostituere seg (ta betaling for det).

For det andre: Ville du kalt en mann for prostituert, dersom han hadde hatt mange sexpartnere? Hvis ikke, hvorfor gir du da en kvinne denne merkelappen?!

Nei det er faktisk ingen som har noe med hvor mange partnere den andre har hatt, så lenge de er trofaste i det forholdet de er i nå.

Total uenig.

Når du må spandere 2 øl på ei jente for at hun skal bli deg hjem betaler du jo? Dersom hun må ha noe for å ha sex med deg er benevnelsen hore riktig.

Forøvrig kaller jeg menn som har sex med alt for mange for horebukker!

Det å kalle meg mannssjåvinistisk bare fordi jeg kaller fellesjenter for felleshorer er vel egentlig å si noe mer uriktig enn hva jeg sa.

Annonse

Gjest histtto

Hei

Du sier at du ikke vil fortelle partneren din om hvor mange du har ligget med, fordi du er redd for å fremstå som billig. Driver du og har flere ons så er det vel nettopp billig du er?

Jeg hadde aldri kunne levet sammen med en person som:

A: løy

B: viste seg å være et felleshull.

Verden er bare slik at noen jenter regner gutter/ menn for billige festjenter, men det er slett ikke de samme jentene de vil ha barn og gifte seg med.

Men altså, noen blir lurt, og blir ofte som skrevet i tidligere i tråden her, Bedratt.

Gjest uten signatur

Total uenig.

Når du må spandere 2 øl på ei jente for at hun skal bli deg hjem betaler du jo? Dersom hun må ha noe for å ha sex med deg er benevnelsen hore riktig.

Forøvrig kaller jeg menn som har sex med alt for mange for horebukker!

Det å kalle meg mannssjåvinistisk bare fordi jeg kaller fellesjenter for felleshorer er vel egentlig å si noe mer uriktig enn hva jeg sa.

Herregud!

Tror du jenter må ta seg betalt for å skulle ha sex???

Jentene vil da vel like mye som gutta ha sex!

Dere TROR dere betaler dem med øllet deres. Sannheten er at dere blir UTNYTTET.

Herregud!

Tror du jenter må ta seg betalt for å skulle ha sex???

Jentene vil da vel like mye som gutta ha sex!

Dere TROR dere betaler dem med øllet deres. Sannheten er at dere blir UTNYTTET.

Yep, problemet er jo at de tar imot betalingen før de utnytter oss. Har ikke noe imot å bli utnyttet jeg :)

Gjest epletre

Jeg har ei venninne paa 19 som har hatt sex med 65 stk. Tror det ble noe paa henne i helgen ogsaa, saa da blir det vell 66 stk. Det er for droyt!

Gjest histtto

Jeg tror personer som oppfordrer andre til å lyve for parteren sin selv har dårlig samvittighet og har vært litt madrassaktig.

Gjensidig respekt i et forhold bygger ikke på løgn og bedrag.

Har man vært horete er det vel rimelig at parteren får vite det som alle andre også vet.

Har man en bakside som ikke tåler dagens lys, så skjemmes man vel selv også?

Gjest ikke signert

Yep, problemet er jo at de tar imot betalingen før de utnytter oss. Har ikke noe imot å bli utnyttet jeg :)

Dere bruker hverandre.

Sannheten er at dere ikke kjøper jentene og jentene utnytter ikke guttene.

Gjest histtto

Jeg har ei venninne paa 19 som har hatt sex med 65 stk. Tror det ble noe paa henne i helgen ogsaa, saa da blir det vell 66 stk. Det er for droyt!

Slike er rene Hiv- bomba, la oss håpe hun ikke får barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...