Gå til innhold

Er du ærlig når partneren spør om hvor mangen du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille vakre Anna

Total uenig.

Når du må spandere 2 øl på ei jente for at hun skal bli deg hjem betaler du jo? Dersom hun må ha noe for å ha sex med deg er benevnelsen hore riktig.

Forøvrig kaller jeg menn som har sex med alt for mange for horebukker!

Det å kalle meg mannssjåvinistisk bare fordi jeg kaller fellesjenter for felleshorer er vel egentlig å si noe mer uriktig enn hva jeg sa.

Eh, hvis de gjorde dette bare for pengene sin skyld, ville de vel ikke nøyd seg med 2 øl? Til en verdi av 100 kr? For en natt?

De fleste prostituerte er vel dyrere enn det, eller?

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

4

• Rubia

3

• Tornerose

2

• Klara Q

2

Gjest billig nei

Hei

Du sier at du ikke vil fortelle partneren din om hvor mange du har ligget med, fordi du er redd for å fremstå som billig. Driver du og har flere ons så er det vel nettopp billig du er?

Jeg hadde aldri kunne levet sammen med en person som:

A: løy

B: viste seg å være et felleshull.

Verden er bare slik at noen jenter regner gutter/ menn for billige festjenter, men det er slett ikke de samme jentene de vil ha barn og gifte seg med.

Men altså, noen blir lurt, og blir ofte som skrevet i tidligere i tråden her, Bedratt.

jeg har aldri aldri vært utro mot noen jeg har vært sammen med, jeg har hatt sex med tilfeldige folk jeg har truffet da jeg var singel, jeg føler meg absolutt ikke billig selv, men er redd for slike kommentarer som du gir, fordi gutter ofte tenker slik om ei jente ikke sant, bare fordi hun har hatt sex med 10 forskjellige så synes du jeg er billig liksom. jeg har kun vært sammen med 3 gutter før han jeg er sammen med nå, og det ene forholdet varte et år, de andre var kortvarige, utenom den tiden så har jeg altså vært singel i mangen mangen år, er idag 27 år og har hatt 10 ons, fordelt på årenes løp så er jo egentlig ikke dette mye synes du virkelig det eller? hvor gammel er du?

Gjest Lille vakre Anna

Hadde engang ei jente og hun hadde hatt minst 100 før meg. Det ble et problem ettersom jeg aldri klarte å stole 100% på henne. Var klar over at for henne var sex bare sex, og når jeg ikke var der hadde hun fortsatt disse voldsomme behovene. Det endte naturlig nok med at hun var utro engang jeg var ute på en reise - og slikt klarer jeg ikke å leve med. Ergo egner jeg meg bedre som en singel bitter mann (ettersom trofasthet i dag tross alt hører til unntakene).

Poenget er at han ikke trenger et tall - men at din erfarenhet kan være viktig om han er like gammeldags som meg. De fleste unge i dag er jo temmelig billige og har sex med hvemsomhelst nårsomhelst - og vil nok ikke bry seg så veldig.

Jeg ville nok heller ikke likt det hvis typen hadde knulla 100 stk før meg.

Jeg har ei venninne paa 19 som har hatt sex med 65 stk. Tror det ble noe paa henne i helgen ogsaa, saa da blir det vell 66 stk. Det er for droyt!

19 år og 65 ??? det er jo sinnsykt mye da, sikker på at hun ikke bare har forvekslet 6 tallet med 1 tall ? uansett så har ikke jeg noe med å kritisere andre og hva de gjør.

Annonse

Gjest histtto

jeg har aldri aldri vært utro mot noen jeg har vært sammen med, jeg har hatt sex med tilfeldige folk jeg har truffet da jeg var singel, jeg føler meg absolutt ikke billig selv, men er redd for slike kommentarer som du gir, fordi gutter ofte tenker slik om ei jente ikke sant, bare fordi hun har hatt sex med 10 forskjellige så synes du jeg er billig liksom. jeg har kun vært sammen med 3 gutter før han jeg er sammen med nå, og det ene forholdet varte et år, de andre var kortvarige, utenom den tiden så har jeg altså vært singel i mangen mangen år, er idag 27 år og har hatt 10 ons, fordelt på årenes løp så er jo egentlig ikke dette mye synes du virkelig det eller? hvor gammel er du?

10stykker - 27 år, det er vel slik midt på treet vil jeg tro.

Tror kanskje det er du selv som egentlig betrakter deg som billig siden du åpenbart selv synes tallet er så stort at du ser deg nødt for og lyve.

Hadde du vært min partner hadde det for meg vært et større problem at du løy enn at du har ligget med 10 stykker.

Lyver du om dette så lyver du vel om andre ting du synes er nødvendig også. Det er ingen god egenskap og vil garantert føre til bråk/ brudd.

Gjest lei av at noen kaller meg billig

Ikke billig, bare dum og naiv? Hva er forskjellen, egentlig?

dum og naiv fordi jeg trodde at gutten var interessert i meg ikke sant, ung og dum fordi jeg trodde at det skulle bli noe mer en bare den ene natta. (jeg kjente guttene over en tid, så det var ikke snakk om å bare pule den første jeg så som kom til meg heller da) de viste interesse for meg, sa de likte meg, og etter en stund så hadde vi sex, men det ble ikke mere etterpå, tydeligvis så var dette gutter som kanskje bare ville lokke en dum jente som meg i senga med fine ord ikke sant, og jeg som var forelsket og blind så ikke det selv.

Gjest Ugga Bugga

Skjønner ikke at du gidder å lyve. Bare si at "det har du vel for faen ingenting med!" når han stiller sånne sleipe spørsmål.

Har aldri skjønt vitsen med å skulle vite alt mulig om parterens tidligere antall sexpartnere. Jeg mener, HVA i all verden SKAL DU MED den slags opplysninger? Fører de noensinne til noe positivt?!? Niks!

Jeg forkynte for mannen min med en gang vi møttes at jeg gir blaffen i hans tidligere partnere, og at han ikke behøvde å fortelle meg hvor mange o.l. Også opplyste jeg om at han ikke behøvde å spørre meg om det samme, for sånt gadd jeg ikke snakke om.

Det er kjekt å vite at man har noenlunde likt syn på ting, sånn som sex, forhold, kjærlighet osv.

Jeg ville ikke vært interessert i å være sammen med en fyr som hadde hatt sex med 100 damer, fordi han i så fall har en helt annen holdning til seksualitet enn det jeg har.

Man trenger jo ikke vite det eksakte antall sexpartnere kjæresten har hatt, men det er greit å vite sånn cirka, om det er 0, 10 eller 100 liksom.

Gjest histtto

dum og naiv fordi jeg trodde at gutten var interessert i meg ikke sant, ung og dum fordi jeg trodde at det skulle bli noe mer en bare den ene natta. (jeg kjente guttene over en tid, så det var ikke snakk om å bare pule den første jeg så som kom til meg heller da) de viste interesse for meg, sa de likte meg, og etter en stund så hadde vi sex, men det ble ikke mere etterpå, tydeligvis så var dette gutter som kanskje bare ville lokke en dum jente som meg i senga med fine ord ikke sant, og jeg som var forelsket og blind så ikke det selv.

Det er jo du selv som har skrevet at du har hatt flere ONS, det er da ingen andre.

Og har man mange ONS blir man regnet for å være billig. Det kan man like eller ikke, men slik er det iallefall.

Gjest histtto

Det er kjekt å vite at man har noenlunde likt syn på ting, sånn som sex, forhold, kjærlighet osv.

Jeg ville ikke vært interessert i å være sammen med en fyr som hadde hatt sex med 100 damer, fordi han i så fall har en helt annen holdning til seksualitet enn det jeg har.

Man trenger jo ikke vite det eksakte antall sexpartnere kjæresten har hatt, men det er greit å vite sånn cirka, om det er 0, 10 eller 100 liksom.

Enig

Gjest Ugga Bugga

Jeg har aldri fått det spørsmålet av en partner og ville ikke godtatt det heller.

Ikke for at jeg skammer meg over noe men forde at jeg i den alder jeg er mener at så i detaljer om fortid hører det ikke hjemme å være.

Jeg har selvsakt pratet med partnere om tidligere erfaringer og da sier jeg at jeg har hatt endel partnere.

Jeg har heller ingen interesse av å vite eksakt antall de har vært med, men for å være ærlig så synes jeg at det er greit hvis de har hatt noen for erfaring gjør mester.

Litt sær er nok også jeg for jeg håper aldri på å falle for en jomfru (vanskelig i min alder dog ) Jeg synes det er greit at både jeg og min partner vet hva sex er og kan være.

:)

Hilsen...

Men hva er erfaring egentlig?

Du kan helt sikkert få mer nyttig erfaring av å være sammen med en person gjennom flere år, enn å ha 10 ONS i fylla.

Det er jo lettere å åpne seg for en man kjenner godt og føler seg trygg på enn en fremmed. Så i et fast forhold lærer man nok mer om hva den andre ønsker seksuelt.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Jeg syns det er underlig å spørre hverandre om det. Fortid er fortid.

Hvorfor i all verden skal du eller han vite hvor mange partnere den andre har hatt??

Fordi det er kjekt å vite om man har omtrent samme holdninger til viktige ting som seksualitet og forhold.

Jeg ville ikke vært interessert i å vært sammen med en fyr som hadde hatt 1000 damer. For han ville i så fall ha en helt annen holdning til seksualitet enn jeg har.

Gjest Ugga Bugga

Ja la oss håpe det, med en slik moral er hun ikke skikket til å ta hånd om barn.

Hvorfor det?

Hva har antall sex-partnere tidlig i livet å gjøre med egnetheten til å ta seg av barn seinere?

Gjest epletre

19 år og 65 ??? det er jo sinnsykt mye da, sikker på at hun ikke bare har forvekslet 6 tallet med 1 tall ? uansett så har ikke jeg noe med å kritisere andre og hva de gjør.

Det er helt sykt. Hun puler alle hun ser. Var paa fest og hu laa med en hun hadde mott 25 minutter tidligere! Da var jeg sjokka!

Gjest histtto

Hvorfor det?

Hva har antall sex-partnere tidlig i livet å gjøre med egnetheten til å ta seg av barn seinere?

Fordi at har man tedenser til overdrevent forbruk av sex partnere har man også gjerne andre mindre bra karaktertrekk.

Det er nok ikke mange mødre som ønsker at døtrene deres skal knulles av alle og enhver. Hvilket moralske synspunkt kan de egentlig forfekte når det var nettopp det de gjorde selv?

Jeg har ei venninne paa 19 som har hatt sex med 65 stk. Tror det ble noe paa henne i helgen ogsaa, saa da blir det vell 66 stk. Det er for droyt!

Det er faen meg for jævlig!

Du kan fortelle henne at for hver mann hun ligger med mister hun sjansen på en ny mannstype. Jeg ville ikke sett på henne to ganger. I mine øyne er hun et ludder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...