Gå til innhold

Er du ærlig når partneren spør om hvor mangen du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Mulig, men har møtt flere som henne. Sjarmerende, masse selvtilitt, masse erfaring. Spennende jente og selvsagt klarte hun å lure meg til sengs (en kan gjerne knepene etter en stund). Vi ble sammen og var sammen i 8 mnd. før det ble slutt. I ettertid virker hun overrasket over at jeg trodde vi var sammen pga. mer enn sexen. Lev litt lengre og du vil se hvor ille denne verden har blitt :P

Tviler ikke på at verden er ille. Har sett nok som det er, og håper jeg slipper å omgås slike damer i det hele tatt. Min egen er en sjarmerende, deilig liten skapning som har nok med meg og begrenset fortid, og det er jeg glad for.

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

4

• Rubia

3

• Tornerose

2

• Klara Q

2

Gjest Skammedeg!

Det er jo du selv som har skrevet at du har hatt flere ONS, det er da ingen andre.

Og har man mange ONS blir man regnet for å være billig. Det kan man like eller ikke, men slik er det iallefall.

Er hun billig om hun var en ung og blåøyd jente på kansje 15-16 år som eldre lurte i seng med fagre ord også?

Faen for et utsagn du kommer med, kansje det gjelder din egen datter om noen år.Ville du da likt at hun ble stemplet for billig(og det som værre er), fordi utspekulerte gutter lurte henne når hun var ung og grønn?

Det er jo du selv som har skrevet at du har hatt flere ONS, det er da ingen andre.

Og har man mange ONS blir man regnet for å være billig. Det kan man like eller ikke, men slik er det iallefall.

Jeg liker å ha sex, og nytt/spennende er best. Om det gjør meg billig eller ikke er meg revnende likegyldig.

Gjest epletre

Det er faen meg for jævlig!

Du kan fortelle henne at for hver mann hun ligger med mister hun sjansen på en ny mannstype. Jeg ville ikke sett på henne to ganger. I mine øyne er hun et ludder.

Ludder ja, det er det ikke tvil om. Hun er klar over det selv ogsaa. Noe som gjoer det enda verre mener naa jeg.

Gjest Ugga Bugga

Er hun billig om hun var en ung og blåøyd jente på kansje 15-16 år som eldre lurte i seng med fagre ord også?

Faen for et utsagn du kommer med, kansje det gjelder din egen datter om noen år.Ville du da likt at hun ble stemplet for billig(og det som værre er), fordi utspekulerte gutter lurte henne når hun var ung og grønn?

Jeg har lagt merke til at hvis en mann og en kvinne har sex, skylder kvinnen ofte på at hun var ung, dum, ble lurt, var full osv.

En mann trenger ikke komme opp med dårlige unnskyldninger på samme måte, for ham er det akseptert å ha sex for en natt uten at det er noe forhold.

Hvis en mann og en kvinne har sex med hverandre frivillig, hvordan kan man da si at den ene ble "lurt"? Hvorfor er det alltid kvinnen som har blitt lurt? Er det alltid mannen som er skurken?

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Når jeg leser alle disse trådene her, blir jeg nesten sjokkert. Er folk så gammeldagse, eller er det bare dol-folkene som er ekstra pripne?

Jeg har ikke hatt så veldig mange sex-partnere selv, og er ikke noen tilhenger av ONS, men respekterer folk som gjør det.

Veldig mange stempler jenter som har tilfeldig sex som billige, horete, ludder osv. De er ikke verdt noenting, de vil ikke kunne ta seg av barn, og de har sikkert en hel haug med andre dårlige karakteregenskaper også.

Og unnskyldningene som jentene bruker for at de har hatt sex er stort sett at de var dumme, unge, naive, og de "ble lurt" av en mann.

Hvorfor kan de ikke bare innrømme at de har hatt sex, de hadde sex fordi de var kåte og fordi det er godt? Hvorfor er det tabu for en kvinne å si at hun liker sex, mens for en mann gir det status?

Hvorfor tar ikke kvinner ansvar for sin egen seksualitet, istedetfor å skylde på at mannen er "skurken" som "lurer" dem til å ha sex?

Så lenge to voksne mennesker har sex med hverandre frivillig, kan man vel ikke si at de ene "lurte" den andre??

Og hvorfor ser man mer ned på en kvinne som har hatt mange sex-partnere enn en mann som har hatt like mange?

Når jeg leser alle disse trådene her, blir jeg nesten sjokkert. Er folk så gammeldagse, eller er det bare dol-folkene som er ekstra pripne?

Jeg har ikke hatt så veldig mange sex-partnere selv, og er ikke noen tilhenger av ONS, men respekterer folk som gjør det.

Veldig mange stempler jenter som har tilfeldig sex som billige, horete, ludder osv. De er ikke verdt noenting, de vil ikke kunne ta seg av barn, og de har sikkert en hel haug med andre dårlige karakteregenskaper også.

Og unnskyldningene som jentene bruker for at de har hatt sex er stort sett at de var dumme, unge, naive, og de "ble lurt" av en mann.

Hvorfor kan de ikke bare innrømme at de har hatt sex, de hadde sex fordi de var kåte og fordi det er godt? Hvorfor er det tabu for en kvinne å si at hun liker sex, mens for en mann gir det status?

Hvorfor tar ikke kvinner ansvar for sin egen seksualitet, istedetfor å skylde på at mannen er "skurken" som "lurer" dem til å ha sex?

Så lenge to voksne mennesker har sex med hverandre frivillig, kan man vel ikke si at de ene "lurte" den andre??

Og hvorfor ser man mer ned på en kvinne som har hatt mange sex-partnere enn en mann som har hatt like mange?

Du har mange gode poeng. I lignende tråder som har vært tidligere så syns jeg ikke moralismen har tatt så overhånd som her. Men hvis du leser en del på dol så merker du etterhvert at det er mye politisk korrekthet og moralisme ute og går på mange felt.

Gjest histtto

Det er ikke mine utsagn, jeg refererer til et nokså vanlig syn, det er et faktum at personer som har mange sexpartnere ofte får et stempel på seg og blir tatt for og være billige.

Som jeg sa man kan like det eller ikke, den store folkemassen er nå engang dømmende, og det er da ikke min feil. Men når en person spørr så kan man ikke bli rasende om man får et annet svar enn hva man hadde håpet på.

Hadde det vært mye greiere for deg om vi løy og sa at ingen blir regnet som billige selv om de knuller både i øst og vest. Du hadde sikkert likt svaret bedre, men det blir ikke mer sant av den grunn.

Og forresten så er det vel bare du som har snakket om 15 - 16 åringer her, hun som startet tråden er 27.

Og så var det dette med å bli lurt av slemme gutter/ menn, tror du på det selv?

Det ekke min skyld at jeg ligger med så mange, neida jeg er bare uheldig og treffer nye slemme gutter hver helg. Herregud sier nå jeg.

Det er helt sykt. Hun puler alle hun ser. Var paa fest og hu laa med en hun hadde mott 25 minutter tidligere! Da var jeg sjokka!

Typisk 'seksuelt misbrukt' oppførsel. Det er nok synd i jenta.

Åååå, nå får jeg sikkert mye kjeft!!!

Gjest histtto

Du har mange gode poeng. I lignende tråder som har vært tidligere så syns jeg ikke moralismen har tatt så overhånd som her. Men hvis du leser en del på dol så merker du etterhvert at det er mye politisk korrekthet og moralisme ute og går på mange felt.

Er ikke så sikker på om det er direkte moralisme, men mer et ærlig svar på hvordan samfunnet faktisk forholder seg til dette spm.

Jeg har sikkert blitt oppfattet som veldig konservativ, det er jeg ikke. Men jeg prøver ikke å pynte på ting heller og ser ikke noe vits i å skrive svar hvor jeg lyver bare for at folk skal få rettferdigjort seg selv.

Personen som skrev hovedinnlegget hadde hatt 10 sex- partnere og var 27 år, det synes jeg ikke er mye. Men jeg synes lite om at hun lyver for parteren sin, og det forteller meg at hun selv egentlig synes hun har hatt for mange. Ellers hadde hun ikke skrevet inn dette her.

Det hadde selvsagt sikkert vært hyggelig med et Dol hvor alle var kjempeliberale, men slik er ikke RL og livet.

Vil man ha mange sexpartnere i øst og vest tror jeg nok desverre bare man må regne med å få et stempel på seg. Kanskje er det sårende og urimelig, men i disse Aids tider tror jeg nok ikke hvermansen oppfatning om at dette er galt vil snu med det første.

Annonse

Men hva er erfaring egentlig?

Du kan helt sikkert få mer nyttig erfaring av å være sammen med en person gjennom flere år, enn å ha 10 ONS i fylla.

Det er jo lettere å åpne seg for en man kjenner godt og føler seg trygg på enn en fremmed. Så i et fast forhold lærer man nok mer om hva den andre ønsker seksuelt.

Klart, jeg mente ikke ons jeg nå...har faktisk aldri hatt det selv, og tror ikke det gir glede eller erfaring men heller bare et ligg der og da.

Erfaring kommer nok heller av forhold over litt tid som du sier...men siden vi er forskjellige alle mann - og kvinner :) - så får man vel mer erfaring av å møte flere enn færre for å si det sånn.

Uansett...jeg blåser i hvor mange min fremtidige har nedlagt så lenge han er en god partner - på alle områder - for meg.

:)

dum og naiv fordi jeg trodde at gutten var interessert i meg ikke sant, ung og dum fordi jeg trodde at det skulle bli noe mer en bare den ene natta. (jeg kjente guttene over en tid, så det var ikke snakk om å bare pule den første jeg så som kom til meg heller da) de viste interesse for meg, sa de likte meg, og etter en stund så hadde vi sex, men det ble ikke mere etterpå, tydeligvis så var dette gutter som kanskje bare ville lokke en dum jente som meg i senga med fine ord ikke sant, og jeg som var forelsket og blind så ikke det selv.

Bare for å ha sakt det så kaller ikke jeg dette ons...

At det finnes slike herk av hannkjønne der ute skal du ikke gi deg selv "svarte prikker" for.

Man er faktisk ganske så ung når man slutter å spørre : "skal vi være sammen?"

Trives man sammen og henger sammen en stund regner man mest trolig med at forholdet skal fortsette etter sexdebuten også.

Men jeg må si meg enig med andre her som mener at det er galt å lyve om det. Du skulle kanskje heller sakt at det ønsket du ikke å dele med ham eller no i den duren.

:)

Hilsen...

Skriver under på det - jeg har også litt bakoversveis nå.

Er ikke så sikker på om det er direkte moralisme, men mer et ærlig svar på hvordan samfunnet faktisk forholder seg til dette spm.

Jeg har sikkert blitt oppfattet som veldig konservativ, det er jeg ikke. Men jeg prøver ikke å pynte på ting heller og ser ikke noe vits i å skrive svar hvor jeg lyver bare for at folk skal få rettferdigjort seg selv.

Personen som skrev hovedinnlegget hadde hatt 10 sex- partnere og var 27 år, det synes jeg ikke er mye. Men jeg synes lite om at hun lyver for parteren sin, og det forteller meg at hun selv egentlig synes hun har hatt for mange. Ellers hadde hun ikke skrevet inn dette her.

Det hadde selvsagt sikkert vært hyggelig med et Dol hvor alle var kjempeliberale, men slik er ikke RL og livet.

Vil man ha mange sexpartnere i øst og vest tror jeg nok desverre bare man må regne med å få et stempel på seg. Kanskje er det sårende og urimelig, men i disse Aids tider tror jeg nok ikke hvermansen oppfatning om at dette er galt vil snu med det første.

Fint det finnes kondomer, iallefall :-)

Det er ikke mine utsagn, jeg refererer til et nokså vanlig syn, det er et faktum at personer som har mange sexpartnere ofte får et stempel på seg og blir tatt for og være billige.

Som jeg sa man kan like det eller ikke, den store folkemassen er nå engang dømmende, og det er da ikke min feil. Men når en person spørr så kan man ikke bli rasende om man får et annet svar enn hva man hadde håpet på.

Hadde det vært mye greiere for deg om vi løy og sa at ingen blir regnet som billige selv om de knuller både i øst og vest. Du hadde sikkert likt svaret bedre, men det blir ikke mer sant av den grunn.

Og forresten så er det vel bare du som har snakket om 15 - 16 åringer her, hun som startet tråden er 27.

Og så var det dette med å bli lurt av slemme gutter/ menn, tror du på det selv?

Det ekke min skyld at jeg ligger med så mange, neida jeg er bare uheldig og treffer nye slemme gutter hver helg. Herregud sier nå jeg.

Herregud billig fordi man har hatt sex med flere????

Det er jo like gammeldags som Prinsesse Ragnhilds oldtidsmeninger.

Det er mange flere single i dag, de har sikkert sex en gang i blant eller oftere. Peppermøer det var før i tiden det....

Gjest histtto

Herregud billig fordi man har hatt sex med flere????

Det er jo like gammeldags som Prinsesse Ragnhilds oldtidsmeninger.

Det er mange flere single i dag, de har sikkert sex en gang i blant eller oftere. Peppermøer det var før i tiden det....

Forstår at du ikke liker ordet billig, det var ikke jeg som først tok det ordet i bruk i denne tråden.

Det ble stilt spørsmål om folk som hadde mange sexpartnere ville få dette stempelet.

Jeg har ikke stemplet noen, men JA de får ofte dette stempelet.

Det er ikke mange gjennomsnittsmennesker som vil ha en partner som har hatt flere titalls sex- partnere.

Men de som definerer seg som frigjorte og lever et utsvevende liv har selvsagt både behov for og rett til å forsvare sin livsførsel.

Men i den voksne gjennomsnittlige verden blir slike personer stemplet.

Men nå må du forsøke å forholde deg til hva jeg skriver, jeg sier IKKE at denne stemplingen er rett, MEN at den skjer.

Forresten er vel begrepet peppermø knyttet til om man er gift eller ikke i det man paserer 30, mange peppermøer boltrer seg i kuk.

Gjest feminist

Din nye partner har vel strengt tatt ikke noe med hvor mange du har vært sammen med før han? Fortid er fortid, det er vel fremtiden dere planlegger sammen?

Vær heller stolt over at du er frisinnet nok til å ha sex fordi du har lyst. At du ikke lar samfunnets moralister bestemme når det sømmer seg for en kvinne å bli kåt og ha sex. Er man enslig og har lyst på sex, hvem svikter man da hvis man har sex med en tilfeldig mann som man kanskje bare har sex med den ene gangen?

Sex er gøy, sex er godt og jeg godtar ikke at det kun er forbeholdt de som har lovt hverandre gull og grønne skoger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...