Gå til innhold

Er du ærlig når partneren spør om hvor mangen du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

4

• Rubia

3

• Tornerose

2

• Klara Q

2

Det er ikke mine utsagn, jeg refererer til et nokså vanlig syn, det er et faktum at personer som har mange sexpartnere ofte får et stempel på seg og blir tatt for og være billige.

Som jeg sa man kan like det eller ikke, den store folkemassen er nå engang dømmende, og det er da ikke min feil. Men når en person spørr så kan man ikke bli rasende om man får et annet svar enn hva man hadde håpet på.

Hadde det vært mye greiere for deg om vi løy og sa at ingen blir regnet som billige selv om de knuller både i øst og vest. Du hadde sikkert likt svaret bedre, men det blir ikke mer sant av den grunn.

Og forresten så er det vel bare du som har snakket om 15 - 16 åringer her, hun som startet tråden er 27.

Og så var det dette med å bli lurt av slemme gutter/ menn, tror du på det selv?

Det ekke min skyld at jeg ligger med så mange, neida jeg er bare uheldig og treffer nye slemme gutter hver helg. Herregud sier nå jeg.

Vil ikke si at hun er billig når hun har hatt 10 partnere i løpet av ca 10 år, det vil si at hun har ligget med en gutt i året som singel, kaller du det billig?? hadde det vært en gutt det var snakk om så hadde vel kompisene mobbet ham fordi han ikke hadde hatt dametekke.

Gjest Ugga Bugga

Fordi at har man tedenser til overdrevent forbruk av sex partnere har man også gjerne andre mindre bra karaktertrekk.

Det er nok ikke mange mødre som ønsker at døtrene deres skal knulles av alle og enhver. Hvilket moralske synspunkt kan de egentlig forfekte når det var nettopp det de gjorde selv?

Vel, jeg tror ikke det er så vanlig å fortelle barna sine om sine seksuelle utsvevelser i ungdommen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...