Gå til innhold

Ikke noe godt

Anbefalte innlegg

Hei,

har lest endel om hemoroider, men det virker som jeg har noe av det verste.

Har vel hatt det i 10år, men har ikke tatt det opp med noen. Brukte noe salve før jeg gikk til legen og fikk sheriproct tror jeg det var.

Jeg har hatt mye smerter pga av dette, og det kommer fra inni anus, ikke utenpå som de fleste jeg har lest har.

Jeg kan få disse smertene når jeg er på do, ved onanering( jeg er blitt redd for å gjøre disse tingene, men det er ikke noe man kommer utenom heller) og enkelte ganger våkner jeg på natta med disse store smertene.

Har funnet ut at det beste for å begrense dette er å sette meg skrevs over hendene mine slik at de på en eller annen måte presser mot det aktuelle området. Dette kan vare i opptil 2 timer, og flere ganger har jeg blitt ordentlig kvalm og en gang brakk jeg meg pga smertene.Det er ikke noe særlig gøy og jeg føler at det har gått utover psyken også.

Jeg kan ikke skjønne annet en at det er hemoroider, eller?

Legen min kjente etter og sa at det godt kunne hende at jeg hadde det, og skrev ut resept på disse stikkpillene, men kan ikke si det hjalp noe.

Er det ikke noen måter å bli kvitt dette på,?

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136475-ikke-noe-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Uff, hørs ikke behagelig ut dette her. Har du prøvd endoskopi? Har hørt det går an å bli opperert om ikke annet hjelper.

Hei

Har ikke prøvd endoskopi nei, vet ikke helt hva det er annet enn at andre har nevnt det her på forumet.

Men det er vel kanskje ikke så dumt. Jeg får tenke på det

Takker for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136475-ikke-noe-godt/#findComment-851005
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bruk dusjen med kaldt vann etter at du har vært på do. Det vil få blodet i hemorridene til å trekke seg tilbake og det vil bli mindre smertefullt. Du bør sitte en stund. Og pass på at du ikke er hard i magen.

ok takk for godt råd, har ikke fått testet det ennå, smertene har i det siste bare kommet ved ereksjon.

Har bestemt meg for å kontakte legen min innen kort tid å spørre om han syns jeg bør ta en slik rektoskopi

Jeg trodde man måtte på sykehuset å gjøre dette?

Og tømme tarmen 1 døgn i forveien.

Men jeg leste et sted her at legen kunne gjøre det på legekontoret med et plastrør.

Er dette noe annet kanskje?

Takker for hjelpen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136475-ikke-noe-godt/#findComment-901793
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...