Gå til innhold

Stabil - hva er det?


Gjest Lotus-Or.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det motsatte av å svinge opp og ned som en jojo. Se for deg stabilt sideleie. Du kan være syk, men likevel ligge på en måte der du er stabil, har frie luftveier, støtte.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotus-Or.

Det motsatte av å svinge opp og ned som en jojo. Se for deg stabilt sideleie. Du kan være syk, men likevel ligge på en måte der du er stabil, har frie luftveier, støtte.

mvh

Hei,

Takk for svar.

Tror jeg skjønte litt mer nå. :-)

Mitt neste spørsmål blir da hvordan i all verden jeg skal gå frem for å bli stabil? Kanskje du eller andre her har noen tips?

Bør kanskje legge til at jeg sliter "veldig" (har jeg blitt fortalt) med angst og depresjon, og har nok gjort det de siste årene. Går på medisiner, og har effekt av dem. Var i alle fall mye verre før jeg startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Takk for svar.

Tror jeg skjønte litt mer nå. :-)

Mitt neste spørsmål blir da hvordan i all verden jeg skal gå frem for å bli stabil? Kanskje du eller andre her har noen tips?

Bør kanskje legge til at jeg sliter "veldig" (har jeg blitt fortalt) med angst og depresjon, og har nok gjort det de siste årene. Går på medisiner, og har effekt av dem. Var i alle fall mye verre før jeg startet.

Jeg er redd for at jeg ikke har noe godt svar på hvordan du kan bli mer stabil. Det kommer an på ditt opprinnelige problem, og på hvilken måte du er ustabil.

Det er mulig å trene på det meste, og da kan en vel også trene på å bli stabil. Er det snakk om et reaksjons eller følelsemønster kan en jobbe med slike i terapi. For å finne en eventuell bakenforliggende årsak, og/eller finne mer hensiktsmessige mønstre (for eksempel ved selvskading, utagerende sinne, manglende impulskontroll osv).

Du sier at du har blitt mer stabil etter at du begynte på medisiner. Det er vel en god start. Kanskje du kan ta dette opp med din behandler hvis du har noen.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...