Gå til innhold

Hjelp,jeg har fått sopp!!Kjerringråd haster!


Gjest Anonym idag!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym idag!

Og siden jeg bor på landet må jeg klare meg uten apotek fram til tirsdag!!

Det klør og klør og jeg våkner flere ganger om natten med kløe,jeg klarer det ikke mer!

Prøver å la være å klø for da blir det jo bare rifter og sår,men hvordan overlever jeg?!

Noen som kan gi meg noen kjerringråd som i det minste demper kløen?

Surmelk har jeg ikke i huset,jeg prøver eplecidereddik (?) idag,blandet med vann,hjelper dette?

Pliz svar alle som kan jeg blir gaaal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk tampong. Da renner ikke dette kløende greiene ut og du får det bedre.

Et glass vann blandet med litt eddik hjelper. Vask deg 2-3 ganger for dagen med dette, så hjelper det sikkert litt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et glass vann blandet med litt eddik hjelper. Vask deg 2-3 ganger for dagen med dette, så hjelper det sikkert litt !

For all del: Ikke bruk tampong!

Kanskje potetmel hjelper??

Bruk løse klær..

Sikker på at du ikke har noen venninner som har en liten tube Canesten? Soppinfeksjon er jo ganske vanlig blant kvinner.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del: Ikke bruk tampong!

Kanskje potetmel hjelper??

Bruk løse klær..

Sikker på at du ikke har noen venninner som har en liten tube Canesten? Soppinfeksjon er jo ganske vanlig blant kvinner.

Mvh

Tampong dyppet i naturell yoghurt er bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym idag!

Tusen takk for gode råd,dere er så snille! Jeg har hatt noen grusomme dager,ikke så masse svie,men masse kløing. Prøver å la være,men Jeg har holdt på å bli sprø.

Har brukt både edikk m/vann og yoghurt,vet jo ikke om det hjelper,er ikke bedre,men kanskje det hadde vært verre?

Et litt uvanlig hjelpemiddel jeg har brukt er faktisk vibrator på kjønnsleppene(!) Det stimulerer/demper kløingen samtidig som den roer meg ned.

Kanskje ikke et råd som er så greit å anbefale,men det har hjulpet meg å la være å klø.

(Bare huske å vaske vibratoren GODT etter hvert bruk!)

Ønsker alle et Godt Nyttår med eller uten sopp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tampong dyppet i naturell yoghurt er bra....

Hei! Mitt råd er å drikke biola. Det er det som har hjulpet meg, i tilegg til canesten og mindre bruk av såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...