Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i et års tid vært plaget med at tærne mine klør -noe aldeles forferdelig "innvendig"!!!

De tærne det gjelder blir varme, får blemmer der det klør(blir lilla) og blir røde (hele tåen) - har vært hos min fastlege - da har jeg selvsagt ikke hatt blemmer - tærne har kun vært noe røde. Har fått Zyrtec og svar at det er allergi. Er det virkelig slik at man kan få en slik INFERNALSK kløe på/inni tærne, og at det er allergi??

Kan nevne at jeg fikk vannkopper ifjor i en alder av 35 - kan det være helvetesild(ble nevnt som et annet alternativ - men lite sannsynlig). Kan opplyse at jeg snart blir "sprø" - det klør fryktelig!!! Blir en smule oppgitt av dette - aldri hørt om noen med dette problemet - meg plager det veldig.............!!!!!!!!!!! Moren min hadde det samme for 40 år siden, husker det som om det var i går.....det var ille.....

Hva er dette????????

Takknemmelig for svar!!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...