anne-grete Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har i et års tid vært plaget med at tærne mine klør -noe aldeles forferdelig "innvendig"!!! De tærne det gjelder blir varme, får blemmer der det klør(blir lilla) og blir røde (hele tåen) - har vært hos min fastlege - da har jeg selvsagt ikke hatt blemmer - tærne har kun vært noe røde. Har fått Zyrtec og svar at det er allergi. Er det virkelig slik at man kan få en slik INFERNALSK kløe på/inni tærne, og at det er allergi?? Kan nevne at jeg fikk vannkopper ifjor i en alder av 35 - kan det være helvetesild(ble nevnt som et annet alternativ - men lite sannsynlig). Kan opplyse at jeg snart blir "sprø" - det klør fryktelig!!! Blir en smule oppgitt av dette - aldri hørt om noen med dette problemet - meg plager det veldig.............!!!!!!!!!!! Moren min hadde det samme for 40 år siden, husker det som om det var i går.....det var ille..... Hva er dette???????? Takknemmelig for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136556-t%C3%A6rne-mine-kl%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.