Gå til innhold

Unormal sterk utsondring gjennom slimhinnene

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden så dårlig at jeg håper noen kan hjelpe meg.

Jeg har en unormal sterk utsondring gjennom øvre del av bihulene,tårekanalene og ganen.En stund etter jeg har spist utsondres maten via disse områdene,og når jeg ikke har spist på en stund smaker det svette.Dette er ikke bare en opplevelse det lukter i tillegg grusomt.I alle disse områdene har jeg ikke lenger normal slimdannelse de oppleves kun som klissete og en følelse at de stivner.Magen føles også stiv med smerter av og til,og avføringen er treg.

Kan også nevne at skjeden akkurat som de øvre lufveier produserer klebrig slimdannelse som også er illeluktende.

kan disse problemene skyldes tarmlekkasje eller heller det mer mot revmatiske lidelser?

Åpen for alle forslag.

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Synes du skal be om en generell helsesjekk. Særlig bør lavt stoffskifte og bindevevssykdommer utelukkes. Kanskje bør du også testes med tanke på mat-allergier og intoleranse. Med de problemene du beskriver kan det også bli aktuelt med en kontroll av slimhinnene hos en øre-nese-halslege. I mellomtiden kan du spise let fordøyelig mat, drikke rikelig, men unngå meleprodukter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...