Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sliter med at jeg har hatt veldig mye blod i avføringen i den siste uke, er veldig slapp og utilpass, kan våkne midt på natta med at jeg må på do, og det føles som diaree, men det er KUN blod som kommer ut, det er rødt, blankt, svart, ser ut som det kommer ut slike store størknede "kaker" som er svarte, jeg har voldsomt mye ubehag i nedre del av magen, masse luft (noen kaller det gass) ;-) Halebeinet mitt er sinnsykt vondt, det kjennes som om det er noe som er knust inni der, når jeg sitter så er det fantastisk smertefullt, jeg kan ikke sitte for lenge av gangen i en stilling, det blir rett og slett for vondt. Dette med halebeinet har jeg hatt i flere måneder, men det har blitt verre og verre. apropos mengen blod som kommer, det varierer litt, men ca. 20-25 cl vil jeg tro, for hver gang jeg er på do, og det blir ganske mange ganger i løpet av et døgn. hva skal jeg gjøre? Prøvde å ringe legevakta, de her som jeg bor, de sier: ring fastlegen din, nå er det helg, og dette er uutholdelig smertefullt, fastlegene er bortreist, og jeg er fantastisk fortvilet.....

Er det mulig i dagens helsenorge.

Ja ja, om jeg ikke dauer av blodtapet, så kan det hende jeg dauer av sjokket av møtet med helsevesnet.

Som dere skjønner er ikke jeg av de som hyppigst benytter helsevesnet. Ser kanskje ikke ut til at jeg kommer til å bli noen hyppig bruker, eller bruker i det hele tatt.

gode råd og forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136624-blodig-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...