Gå til innhold

Fundation og langt hår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt meg Maybelline's WonderFinish, som liksom skal være et slags flytende pudder.. Den har en deilig konsistens, og gir en fin glød. Vet ikke hvor dekkende den er, jeg bruker en stift i tillegg (mørke ringer under øya...) Skal ærlig innrømme at jeg av gammel vane børster litt transparant pudder på, selv om det liksom ikke skal være nødvendig.

Hår har jeg lite peiling på.

Hei, typisk av TV" hjelper deg å kåre et produkt som er billig til best i test! I dette tilfelle er Maybelline et veldig bra alternativ. Jeg har både Maybelline og Christian Dior, og det er ikke tvil om at CD er best( holder seg lenge, smitter ikke av, er naturlig), men har du ikke råd til en slik ( 300kr) så er maybelline det beste valget innenfor "billig" foundation

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...