Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei der!

Jeg har erfaring med p-plasteret, men har kun brukt det i en mnd. Har heller aldri før brukt annen prevensjon, så sånn sett er jeg kanskje ikke den rette til å svare om sammenligninger, men...

P-plasteret fungerer kjempebra synes jeg. Du setter det på kroppen en dag, f-eks lørdag, pg skifter det så ut en uke etter...Du bytter altså en gang i uken.

Ja, det sitter kjempegodt på, og selv har jeg både svømt med det, tatt bodyskrubb, og klærne som går av og på river det heller ikke av...Det sitter faktisk veldig godt.

Legen sa at jeg burde være obs på at jeg kom til å bli kvalm de første dagene eller antakelig vondt i hodet. Jeg har ikke fått noen av delene, MEN jeg fikk litt vondt i magen den første uken, og jeg har nå, etter ca en mnd, fått noen små blødninger. Dette er vanlig visstnok, selvom jeg syns det er kjipt...for det går litt utover sexlivet faktisk...:-/

Men ellers er jeg veldig fornøyd. Har forøvrig fått fastere bryster! Og mine er nokså store fra før, så det var et pluss å få dem strammet opp litt :-)

MEN jeg har og fått noe vann i kroppen, og gikk opp ca halvannen kilo. Dette er vborte nå fordi jeg tok vanndrivende tabletter.

Vel verdt å prøve. Som sagt vet jeg ikke om p-piller er bedre, for jeg har ikke prøvd.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136747-p-plaster/#findComment-852317
Del på andre sider

Gjest Marthe03

Hei der!

Jeg har erfaring med p-plasteret, men har kun brukt det i en mnd. Har heller aldri før brukt annen prevensjon, så sånn sett er jeg kanskje ikke den rette til å svare om sammenligninger, men...

P-plasteret fungerer kjempebra synes jeg. Du setter det på kroppen en dag, f-eks lørdag, pg skifter det så ut en uke etter...Du bytter altså en gang i uken.

Ja, det sitter kjempegodt på, og selv har jeg både svømt med det, tatt bodyskrubb, og klærne som går av og på river det heller ikke av...Det sitter faktisk veldig godt.

Legen sa at jeg burde være obs på at jeg kom til å bli kvalm de første dagene eller antakelig vondt i hodet. Jeg har ikke fått noen av delene, MEN jeg fikk litt vondt i magen den første uken, og jeg har nå, etter ca en mnd, fått noen små blødninger. Dette er vanlig visstnok, selvom jeg syns det er kjipt...for det går litt utover sexlivet faktisk...:-/

Men ellers er jeg veldig fornøyd. Har forøvrig fått fastere bryster! Og mine er nokså store fra før, så det var et pluss å få dem strammet opp litt :-)

MEN jeg har og fått noe vann i kroppen, og gikk opp ca halvannen kilo. Dette er vborte nå fordi jeg tok vanndrivende tabletter.

Vel verdt å prøve. Som sagt vet jeg ikke om p-piller er bedre, for jeg har ikke prøvd.

Lykke til!

Har man mensen som normalt da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136747-p-plaster/#findComment-852326
Del på andre sider

Har man mensen som normalt da?

Du bruker plasteret 3 av 4 uker. Den siste uken fjerner du det altså. Da får du mensen etter ca en dag eller to. Min mens er forkortet veldig. Før jeg begynte med plasteret, hadde jeg mensen ca 6 dager. Nå er den over etter 4. Herrrlig! :-)

Også kan du selvsagt utsette mensen ved å gå med plaster hele tiden, da...men det er lurt å ta det av innimellom, for å få "renset opp". Det sa min lege.

.-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136747-p-plaster/#findComment-852330
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...