Gjest kakel Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Vil bare smiske litt i dag, fordi solen skinner, det går mot vår - løypene i skogen er prima, -snart lønning, skoleferie og tja,- generelt godt humør fra denne kanten, Så: Ha en nydelig dag, alle ansatte i DOL! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Du er ganske grei! Å, går det an å smiske med dere også *håper*? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Å, går det an å smiske med dere også *håper*? Selvfølgelig! Hvis du er ordentlig grei, så kan jeg godt slette noen innlegg for deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Selvfølgelig! Hvis du er ordentlig grei, så kan jeg godt slette noen innlegg for deg. Slett alle innlegg som sier noe ufordelaktig om meg ). Husk at jeg bare er grei og snill og gjør som jeg vil 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Selvfølgelig! Hvis du er ordentlig grei, så kan jeg godt slette noen innlegg for deg. Men det koster penger. Her drives det ikke blåkors. Summen vurderes etter pinlighetsgrad og identi-fiseringsgrad. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Du er ganske grei! ja, ganske, bare! :)hehe 0 Siter
Gjest Havien Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Selvfølgelig! Hvis du er ordentlig grei, så kan jeg godt slette noen innlegg for deg. Hva er adressen din? Et lite spørsmål til: Er man utestengt dersom det ikke nytter å logge seg inn på dol. Altså dersom det bare ikke går uten at man får noen beskjed eller noe som helst? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.