Gå til innhold

hei


Gjest jannikke

Anbefalte innlegg

Gjest jannikke

Jeg våkner noen dager med trykk i brystet, er kvalm, svimmel og har en klump i halsen som gjør det vondt å svelge.Disse dagene går jeg ikke ut, klarer det ikke.Jeg har fått medisiner mot dette,har brukt dem i 4 måneder, men jeg synes ikke de hjelper på slike dager.Hva gjør jeg ? Skal snart ut i ny jobb, gleder meg, men hva gjør jeg med disse dagene ?? ( de kommer ca 2-3 dager i uken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klump i halsen og trykk i brystet er ofte uttrykk for nervøsitet eller (psykisk) stress, press, angst, overbelastning osv, hvis du ikke finner andre årsaker.

Det kan hjelpe å få utløp for slike plager ved å lette på trykket, snakke med noen om det som plager deg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...