Gå til innhold

aurorix-noen som vet


Gjest cerruti 1881

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881

Hei!

Har nå brukt aurorix i ca 6 uker.(foreløpig 600mg.) Dessverre har jeg ikke merket noen bedring... Det jeg imidlertid erfarer er at det er umulig å sovne. Med søvnproblemer fra før av, er dette ikke til å leve med. Føler meg konstant sterkt utmattet, og som om jeg holder på å miste forstanden.

Er dette en vanlig bivirkning av aurorix?

Bør jeg gi medisinen mer tid? (vurderer å slutte på egenhånd)

Kjempe glad for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Aurorix gir mer våkenhet. Derfor skal den tas morgen og ettermiddag, ikke morgen og kveld.

Kanskje må du øke dosen ut over 600 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brukte det før

Ser du har fått svar av NHD og det er jo det beste.

Svarer deg alikavell for å gi deg en piff i situasjonen.

Har brukt Aurorix i ganske lang tid og dette har fungert bra. Som sakt så bør du ta det morgen og ettermiddag.

Jeg glemte meg ofte og tok det kveldstid, men jeg hadde aldri problemer med å få sove.

Medisinene virket bra. En ble mer stabil i humør og det er svært lite bivirkninger,iallefall hos meg.

Jeg gikk dog opp til 900 etter en tid da jeg følte ikke 600 virket bra nok.

Jeg glemte ofte de siste tablettene i en stresset hverdag slik at jeg en stund gikk på tre tab. på morgenen.

Så glemte jeg disse også og vips...nå har jeg vært snart en måned uten.

Vet ikke om dette var det helt store, men det går bra, og jeg har enorme bølger rundt meg for tiden.

Bit tenna sammen, prøvde to andre slag før Aurorix og de var langtfra så fine med bivikninger og lignende.

Håper du kommer godt igang med tablettene og at du snart føler deg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

Ser du har fått svar av NHD og det er jo det beste.

Svarer deg alikavell for å gi deg en piff i situasjonen.

Har brukt Aurorix i ganske lang tid og dette har fungert bra. Som sakt så bør du ta det morgen og ettermiddag.

Jeg glemte meg ofte og tok det kveldstid, men jeg hadde aldri problemer med å få sove.

Medisinene virket bra. En ble mer stabil i humør og det er svært lite bivirkninger,iallefall hos meg.

Jeg gikk dog opp til 900 etter en tid da jeg følte ikke 600 virket bra nok.

Jeg glemte ofte de siste tablettene i en stresset hverdag slik at jeg en stund gikk på tre tab. på morgenen.

Så glemte jeg disse også og vips...nå har jeg vært snart en måned uten.

Vet ikke om dette var det helt store, men det går bra, og jeg har enorme bølger rundt meg for tiden.

Bit tenna sammen, prøvde to andre slag før Aurorix og de var langtfra så fine med bivikninger og lignende.

Håper du kommer godt igang med tablettene og at du snart føler deg bedre.

Takk for svar! Biter tenna sammen foreløpig, i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde Aurorix for en tid siden, og fikk heller ikke sove. Ble helt desperat til slutt da ikke engang sovepiller hjalp, og jeg var så trett at jeg knapt kunne stå på beina... Så nå bruker jeg cipralex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

jeg prøvde Aurorix for en tid siden, og fikk heller ikke sove. Ble helt desperat til slutt da ikke engang sovepiller hjalp, og jeg var så trett at jeg knapt kunne stå på beina... Så nå bruker jeg cipralex...

Sovetbl hjelper ikke, nei..Føler at jeg går i en slags rus som gjør meg våken og utmattet samtidig...

Hadde ikke regnet med denne bivirkningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...